Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. oktober 2014 #41 Skrevet 20. oktober 2014 Javel? Jeg tror andre er mer uhygieniske enn meg. Når jeg trener har jeg med håndkle som jeg legger over aparatet så jeg sitter/ligger på det, samt at jeg tørker av med spray og papir etter meg selv om det er unødvenig. Så jeg uten truse er uhygienisk, men de som svetter over alt (inkludert rumpesvette) men ikke tørker av etter seg er bedre enn meg? På treningssentre skal man jo alltid tørke av etter seg på maskinene om man svetter etc. da. Det står jo over alt på slike plakater. Skjønner ikke hvorfor du skal sammenligne deg med dem som ikke følger reglene.
PrinsesseNila Skrevet 20. oktober 2014 #42 Skrevet 20. oktober 2014 På treningssentre skal man jo alltid tørke av etter seg på maskinene om man svetter etc. da. Det står jo over alt på slike plakater. Skjønner ikke hvorfor du skal sammenligne deg med dem som ikke følger reglene. Trener 3-5 ganger i uken, og et er et ekstremt mindretall som faktisk tørker av etter seg, tro meg - jeg legger merke til sånt. Og jeg sammenligner ikke meg selv med de som ikke følger reglene, jeg sier at med tanke på hvordan jeg gjør ting er jeg sannsynligvis mer renslig en de som faktisk tørker av etter seg også, og det er faktisk ikke mange som gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå