AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Har funnet er hårfarge som er så fin! Men jeg er redd for at frisøren ikke skal få den til. Det er ingen er i byen som klarer å klippe håret mitt (er ikke det samme, vet), var ei, men hun har selvfølgelig sluttet. Sååå... Er frisørene flinke på farge nå, valige frisører, ikke art director (heter det det?) osv. Hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg "kreve" at de prøver på nytt/få igjen en del av pengene? Anonymous poster hash: 8aea4...f08
Prestekragen Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Du må vise bilde til friøren din da, så h*n kan gjøre sitt beste. Om det blir annerledes enn det dere har blitt enig om, og du ikke er fornøyd, så kan du kreve å få rettet opp i det
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Du må vise bilde til friøren din da, så h*n kan gjøre sitt beste. Om det blir annerledes enn det dere har blitt enig om, og du ikke er fornøyd, så kan du kreve å få rettet opp i det Så bra det kan rettes opp. Har vist bilde, men det var vist veldig vanskelig. Nøttebrun farge med litt highligts. Anonymous poster hash: 8aea4...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå