AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg og dama har vært sammen i 1 1/2 år nå, og jeg er ikke klar til å fri. Er på ferie i USA nå og fant en utrolig vakker ring i hvitt gull med en diamant på som gjorde at jeg tenkte på henne med en gang. Har veldig lyst til å kjøpe den til henne som en gave, og gravere noe som minner henne om oss, men er redd for at folk syns det er litt rart? Er det innenfor å kjøpe en fin ring selv om man ikke skal fri? Vi er samboere om det har noe å si Mvh Mann 26 Anonymous poster hash: b6ad2...7b3
Frk.K Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Nei, bare til å kjøpe Så lenge du gir den sånn uten videre å ikke setter en romantisk stemning å går ned på kne 3
Gjest Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Kan fort missforstås hvis hun er giftelysten! Halssmykke eller ørepynt er tryggere. 4
FantasDick Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Ønska meg ring fra samboeren min og fikk det til jul et år. Vi er ikke forlovet/gift. Ville bare ha en pen ring. 3
Nimis Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Med mindre du er nede på kne, eller dere har snakket om å gifte dere/forlove dere snart, hadde jeg ikke tenkt noe videre over det. Syntes du skal kjøpe den til henne, en veldg hyggelig gest og gave! 2
Chloe- Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Tror det fort kan bli kleint når hun åpner den. 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år og han har allerde kjøpt 2 ringer til meg uten at det var noe frieri. Å hverken jeg eller andre synes det har vært noe rart, bare veldig søtt! kjøp gaven til henne som du tenkte, det hørtes kjempefint ut og jeg er sikker på at hun blir veldig glad for den gaven!!Anonymous poster hash: e29c7...de3
Pottah Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Hmm, har hun veldig lyst til å gifte seg og venter på et friere da? I så fall kan det nok misforstås. Men jeg ønsker meg selv en ring fra samboeren min jeg, uten noe gifteri. Mista sølvringen min i sommer, og skulle gjerne hatt en lignende en. Synes bare det høres koselig ut jeg
Gjest daisydaisy Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Ikke feil i det hele tatt. Bare gjør det klart at det ikke er ment som en forlovelsesring så skal det nok gå bra.. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 Det bør ikke være et problem. Jeg fikk alliansering i gult gull med flere diamanter i julegave da vi hadde vært sammen i 7 måneder. Ingen hadde snakket om giftemål eller frieri, og ringen ble heller ikke tatt som en frierring eller forlovelsesring.
chouette Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Da må du dra en Sex and the City-Samantha og presisere at "bare så du vet det, det er en ring med diamanter og ikke en diamanting" 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 TS her! Takk for alle svar! Hun har ikke lyst til å gifte seg ennå, og vi har blitt "enig" om at jeg ikke skal fri før vi har vært sammen mye lenger enn vi har nå. Jeg så den og tenkte på henne med en gang, og min tanke var at det blir en gave for å vise hvor mye hun betyr for meg, og at hun betyr noe ekstra spesielt for meg. Anonymous poster hash: b6ad2...7b3 8
Sapientia Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Du kan jo enten kjøpe den og gi den som en tilfeldig gave nå, eller eventuelt kjøpe den og bruke den som en forlovelsesring seinere om du tror det vil bli aktuelt. Jeg fikk en ring av typen når vi bare hadde vært sammen et par mnd, og ble veldig glad for den uten fare for noen misforståelser. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Jeg synes du kan gi henne ringen og si akkurat det du har sagt i tråden: Jeg så den og tenkte på henne med en gang, og min tanke var at det blir en gave for å vise hvor mye hun betyr for meg, og at hun betyr noe ekstra spesielt for meg. Det synes jeg er en mye, mye bedre idè enn å kjøpe ringen og spare på den inntil du eventuelt vil fri til henne. Det er ikke ringen, men derimot ordene du sa som gjør meg sikker på at gevinsten for dere som par vil være flerfoldige ganger større ved å gjøre det slik du har tenkt, enn ved å spare på ringen. - jeg tror det skyldes at jeg tror deg når jeg hører hva du sier og hva du tenkte. Endret 8. oktober 2014 av Lille-pus 15
Gjest Olivia Benson Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 TS her! Takk for alle svar! Hun har ikke lyst til å gifte seg ennå, og vi har blitt "enig" om at jeg ikke skal fri før vi har vært sammen mye lenger enn vi har nå.Jeg så den og tenkte på henne med en gang, og min tanke var at det blir en gave for å vise hvor mye hun betyr for meg, og at hun betyr noe ekstra spesielt for meg. Anonymous poster hash: b6ad2...7b3 Da syns jeg du skal gå for den, hun blir sikkert veldig glad
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Om det blir feil eller ei synes jeg også kommer an på hvorvidt hun pleier å bruke ringer til vanlig.
Gjest Fayme Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 Du kan jo gi den i en julegave da, så er det ikke like stor sjanse for at hun kanskje vil tro det er et frieri Men ellers så er det ikke rart å gi ringer i gaver, det er bare koselig 1
Calleia Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Kan du ikke kjøpe ringen og spare den litt på den da? Jeg tror ikke jeg har lyst på en ring fra mannen uten et frieri .
Frisørdama Skrevet 8. oktober 2014 #20 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg hadde blitt kjempeglad jeg, det blir nok hun også, både fordi du tenkte på henne, ville gjøre henne glad og få en lekker ring nå, og enda en lekker ring når tiden er inne for frieri Tror det aldri er feil med smykkegaver altså 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå