AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Har så vidt begynt å date en fyr. Han virker for så vidt som en oppegående mann, og jeg har hatt inntrykk av at han har hatt sunne interesser. Men han er også veldig åpen om seg og sitt, og har fortalt en del fra fortiden som jeg kjenner får varsellampene mine til å blinke: -Han har to barn han ikke har kontakt med. Den ene er nesten voksen, den andre er mindre, og han påstår at han ble lurt til å bli far og at han ikke får ha kontakt med ungen. OK, det kan jo skje, tenker jeg, selv om jeg syns det er litt rart at han ikke står på litt mer. -Han har fortalt at han har vært i noen slåsskamper. Han sier han ikke startet dem, men at han ikke bare står og tar imot hvis noen krangler med ham. -Han har fortalt at han har vært i noen trafikkulykker uten å ha utdypet det noe nærmere, men skeptisk som jeg er tenker jeg umiddelbart fyllekjøring/fart. -Han sier han drikker sjelden, men når han drikker tar han den helt ut. -Han fortalte at han har prøvd å ta livet sitt - og dette kjente jeg virkelig satte meg helt ut. Ellers virker han oppegående, hjelpsom og snill, og dette jeg har listet opp her er som sagt ting fra fortiden (bortsett fra det med festingen). Han kunne ha vært min type mann, bortsett fra disse badass-tingene som han har vært borti. Skal man bare avslutte det nå før det eskalerer, eller skal man tro at han har blitt voksen? Noen her som har vært bad-boys og som har blitt snille bamser i voksen alder? Når blir det for mye bagasje....? Anonymous poster hash: d6114...c4d
Gjest KateW Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Når det virker som det er saker han ikke har bearbeidet. Når det er ting jeg absolutt ikke kan leve med. 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Klokkene ringer.....Anonymous poster hash: 87849...c59 3
Gjest chisandra Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Nja...jeg blir skeptisk til menn som sier de har blitt "lurt" inn i farsrollen. Du får spørre og forske litt mer, og ha varselklokkene på.
NoFuss Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Varselklokkene hadde ringt høyt for min del... Jeg er i hele tatt skeptisk til folk som mener at det alltid er de andres skyld.. jeg ble lurt til å bli far, det er de andre som begynner å sloss osv. En mann som ikke har kontakt med noen av barna sine? Vel, hvis man har flere barn med flere damer så hender det at man kan ha dårlig kontakt med et av barna og da kan det godt være barnemorens feil, men manglende kontakt med alle - da vil jeg si det ligger mye hos far. Skeptisk.. 4
Gjest Riskjeks Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Hvor gammel er han? Og hvor lenge er det siden disse hendelsene? Hvis alt er "tilbakelagte stadier", er det kun det med ungene som har hadde fått meg til å trekke meg tilbake. Synes det å si man "har blitt lurt til å få unger" og ikke har noe kontakt med dem, vitner om en person som skylder på andre, og som ikke tar ansvar. Dårlige egenskaper. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Varselklokkene hadde ringt høyt for min del... Jeg er i hele tatt skeptisk til folk som mener at det alltid er de andres skyld.. jeg ble lurt til å bli far, det er de andre som begynner å sloss osv. En mann som ikke har kontakt med noen av barna sine? Vel, hvis man har flere barn med flere damer så hender det at man kan ha dårlig kontakt med et av barna og da kan det godt være barnemorens feil, men manglende kontakt med alle - da vil jeg si det ligger mye hos far. Skeptisk.. Akkurat dette har jeg tenkt på også. Han har ett barn til også, som han har 50/50, og han virker som en veldig god far for dette barnet. Anonymous poster hash: d6114...c4d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Hvor gammel er han? Og hvor lenge er det siden disse hendelsene? Hvis alt er "tilbakelagte stadier", er det kun det med ungene som har hadde fått meg til å trekke meg tilbake. Synes det å si man "har blitt lurt til å få unger" og ikke har noe kontakt med dem, vitner om en person som skylder på andre, og som ikke tar ansvar. Dårlige egenskaper. Han er godt voksen, og hendelsene har jeg inntrykk av at har vært for en god stund tilbake. Men jeg har vært borti nok folk som aldri blir voksne, men som gir inntrykk av at de er det. Det er derfor jeg kjenner jeg er skeptisk. Men på den annen side er det også feil å utelukke folk pga. fortiden - for mange forandrer seg jo også. Anonymous poster hash: d6114...c4d
Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Har han blitt "lurt" til å få to barn? Begge med samme mor eller to forskjellige? Regner med det er to? Så han har tre barn med tre mødre og han får ikke se to av dem? Hadde blitt veeeldig skeptisk. Bare at han evt. har barn med tre forskjellige hadde gjort at jeg hadde backet ut. 2
Puny Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 Kokkene mine ringer! Lurt eller ikke lurt til å bli far, man må jo ta ansvar. Havne i slåsskamp, og det er alltid den andres feil? Really? 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Det med 3 barn, med 3 forskjellige, og får ikke se 2 av barna hadde skremt meg. Jeg er selv enslig mor, og jeg ville gått over lik for barna mine. Anonymous poster hash: 191ce...381
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Det der hadde jeg virkelig ikke giddet. Anonymous poster hash: a67e3...79e 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Det der hadde jeg virkelig ikke giddet. Anonymous poster hash: a67e3...79e Tja. Han har jo ikke vært annet enn søt mot meg. Alle har jo en historie bak seg. Noen litt tøffere enn andre. Betyr det at man ikke kan forandre seg? Anonymous poster hash: d6114...c4d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Har han blitt "lurt" til å få to barn? Begge med samme mor eller to forskjellige? Regner med det er to? Så han har tre barn med tre mødre og han får ikke se to av dem? Hadde blitt veeeldig skeptisk. Bare at han evt. har barn med tre forskjellige hadde gjort at jeg hadde backet ut. Hmja.... Kjenner at det gjør meg litt skeptisk, ja. Men omstendighetene kan jo være "gyldige"? Anonymous poster hash: d6114...c4d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg respekterer ikke en mann som ikke er en tilstedeværende far og jeg kan ikke være sammen med en mann jeg ikke respekterer. Anonymous poster hash: 82055...401
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg hadde også varselklokkene på og var veldig skeptisk når jeg først møtte min mann. pga av MYE baggasjenoe likt det du sier. Men han var ydmyk og fortalte åpent når jeg stilte litt kritiske spørsmål. Still ham kritiske spørsmål. Hvis han svarer på skikkelig vis og ikke bare skylder på andre... så har jo ting ofte en grunn som du kanskje ikke vet om enda. så vær åpen om at du er skeptisk og still spørsmål. Er han seriøs vil han svare deg skikkelig å ta deg på alvor. Hvis ikke er han ikke noe å samle på Anonymous poster hash: 32624...11c 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg hadde også varselklokkene på og var veldig skeptisk når jeg først møtte min mann. pga av MYE baggasjenoe likt det du sier. Men han var ydmyk og fortalte åpent når jeg stilte litt kritiske spørsmål. Still ham kritiske spørsmål. Hvis han svarer på skikkelig vis og ikke bare skylder på andre... så har jo ting ofte en grunn som du kanskje ikke vet om enda. så vær åpen om at du er skeptisk og still spørsmål. Er han seriøs vil han svare deg skikkelig å ta deg på alvor. Hvis ikke er han ikke noe å samle på Anonymous poster hash: 32624...11c Jepp. Han svarer på det jeg spør om, og han virker ikke å legge skjul på noe. Jeg tenker at det er positivt. Og jeg er heller ikke redd for å spørre Jeg er heller ikke naiv og godtroende, men jeg tenker at alle bør få en sjanse til tross for turbulent fortid. Det går bra med deg og din mann i dag? Anonymous poster hash: d6114...c4d
Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 Hmja.... Kjenner at det gjør meg litt skeptisk, ja. Men omstendighetene kan jo være "gyldige"?Anonymous poster hash: d6114...c4d Ett barn, kanskje, men at han har rotet seg bort i to mødre som har "lurt" han og nekter han kontakt med barna tror jeg ikke på. Husk at det også kan ligge seriøse ting (vold for eks) bak at foreldre ikke får se barna sine. Jeg kjenner til et slikt tilfelle, og han sier at moren nekter han å se barnet, og snakker bare dritt om henne..
Plotty Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Jepp. Han svarer på det jeg spør om, og han virker ikke å legge skjul på noe. Jeg tenker at det er positivt. Og jeg er heller ikke redd for å spørre Jeg er heller ikke naiv og godtroende, men jeg tenker at alle bør få en sjanse til tross for turbulent fortid. Det går bra med deg og din mann i dag? Anonymous poster hash: d6114...c4d Det er vel 3 år siden vi ble kjent å startet å prate. og jeg skal som sant si at jeg var veeeeldig skeptisk. men ting som hadde skjedd tidligere hadde en grunn og vi brukte laang tid. vi var bare" venner" først. veldig lenge pga at ting var komplisert. dette var begge enig i. vi gifta oss tidligere i år og jeg har verdens beste mann. super snill (nesten litt for snill) veldig omtenksom og omsorgsfull. kunne ikke fått en bedre mann litt turbulent er det for ting som skjer i fortiden har ofte konsekvenser. men han tar konsekvensen av ting som er gjort og gjør ikke samme feil igjen. Og jeg støtter han fordi ting alltid ikke er enkelt. Det som er viktig nå er jo om du ser om han har forandra seg og om han tar konsekvensene av det som har skjedd. Du må virkelig se om han har forandra seg så er jo det flott. Alle trenger en ny sjangse hvis det viser seg at man har forandra seg. vær kritisk men positiv og åpen og fortell ham at du må se at han har forandra seg. at du stiller krav til han. og ta deg god tid og OBSERVER 1
Nettinettet Skrevet 8. oktober 2014 #20 Skrevet 8. oktober 2014 Han er godt voksen, og hendelsene har jeg inntrykk av at har vært for en god stund tilbake. Men jeg har vært borti nok folk som aldri blir voksne, men som gir inntrykk av at de er det. Det er derfor jeg kjenner jeg er skeptisk. Men på den annen side er det også feil å utelukke folk pga. fortiden - for mange forandrer seg jo også. Anonymous poster hash: d6114...c4d Folk kan forandre seg. At han er ærlig så tidlig kan jo handle om at disse tingene har skremt bort damer før, og han vil bare sjekke om du også blir skremt før han involveres ser mer med deg. Det jeg tenker er at du, hvis du velger å fortsette å treffe han, konsentrerer deg om hvordan han er NÅ. Du vil jo rakst finne ut om han fortsatt oppfører som han gjorde før, selv om han sier at han ikke er sånn lenger. Så fort du ser tendenser fra det du ikke aksepterer så stikker du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå