Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en soppkurv med håndtak og lokk. Lokket må være sånn som er delt i to, og vipper utover til sidene. Håndtaket skal gå over midten, som på en vanlig soppkurv.

Tror denne typen vanligvis kalles piknikkurv, men jeg finner ingen fine. Nå skal det jo være så fancy med sammenleggbare kurver, men jeg vil ha en som er flettet.

Har prøvd å søke på nettet, men finner kun dyre fra utlandet. Med moms og toll og avgift til posten blir jo det en veldig dyr gave, for noe som ikke er så dyrt i utgangspunktet. Er det noen som har sett noe sånt i en norsk butikk/nettbutikk?

Tar denne som anonym, for ønsket er så spesifikt at det blir gjenkjennelig...

Anonymous poster hash: 3f65f...273
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på jakt etter en soppkurv med håndtak og lokk. Lokket må være sånn som er delt i to, og vipper utover til sidene. Håndtaket skal gå over midten, som på en vanlig soppkurv.

Skrev feil, lokket skal vippe oppover mot håndtaket. Poenget er at det skal være enkelt å åpne og ikke et avtakbart lokk som må tas av og på.

TS

Skrevet

Tror jeg ville sjekket Søstrene Grene, de hadde fått inn masse forskjellige kurver med håndtak osv sist jeg var innom der. Om de var akkurat slik du beskriver er jeg derimot usikker på - du kunne jo tatt en telefon og hørt.

Skrevet

Jeg titter også litt etter soppkurver som jeg er fornøyd med (noe kresen av meg). Jeg opplever at butikker som Jernia, Clas Ohlsson etc ofte har best utvalg. De skifter i hvert fall varer oftere enn mange av de andre kjedene...

Skrevet

Noe sånt som dette:

$_57.JPG

$_57.JPG

Beklager store bilder....

Skrevet

Tror jeg ville sjekket Søstrene Grene, de hadde fått inn masse forskjellige kurver med håndtak osv sist jeg var innom der. Om de var akkurat slik du beskriver er jeg derimot usikker på - du kunne jo tatt en telefon og hørt.

Har sett der, men de hadde bare sånne med avtagbart lokk, og jeg dillet fælt for å få av og på lokket i butikken, ser ikke for meg at mamma skal gidde det når hun går i skogen...

Jeg titter også litt etter soppkurver som jeg er fornøyd med (noe kresen av meg). Jeg opplever at butikker som Jernia, Clas Ohlsson etc ofte har best utvalg. De skifter i hvert fall varer oftere enn mange av de andre kjedene...

Takk for tips, skal sjekke der. :)

Og så ser jeg at bildene ikke ble så store likevel.. de så enorme ut her før jeg postet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...