Gjest vet ikke Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 sitter her med en litt ekkel følelse.. det har seg slik at jeg har truffet en mann B. Jeg er samboer med F.. B har en annen dame. Altså i mitt forhold er det ok og flørte med andre (selvfølgelig), men jeg lurer på om dette har gått litt over styr.. føler meg usikker på det. Saken er at jeg og B har kjent hverandre i nærmere 1 år, og møttes jevnlig. Endel privat prating, (som fesk om våre ekser ol) Mye flørt og laaaange blikk, det er ikke lenger noe unormalt om vi tar på hverandre (hendene ol) og det at vi indirekte forteller hverandre at vi synes hverandre er sexy - såpass sexy at vi godt kunne tenke oss både det ene og det andre - men at vi ikke vil pga våre partnere..
Gjest GreenSky Skrevet 14. juli 2004 #2 Skrevet 14. juli 2004 Næsj, så lenge dere holder dere på matta, og du og sambisen har avtalt at flørt er okay, så er det vel greit. Men hvis du føler at det er en fare for at du kan gå over streken... Da kutter du.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2004 #3 Skrevet 14. juli 2004 Det dere holder på med kaller jeg ikke for uskyldig flørt. Men det er du som lever med mannen din, og da vet du vel hvor langt du kan gå. Men på den andre siden, så lenge du selv føler at det går over styr, så har du nok gått for langt.
Nabodama Skrevet 14. juli 2004 #4 Skrevet 14. juli 2004 Uskyldig flørt i et forhold fører ofte til en slik situasjon som du beskriver. I tidligere forhold har jeg også flørtet, noe som etterhvert førte til mindre og mindre fokus på ham jeg bodde sammen med, og mer fokus utover mot andre interessante menn. En leker litt med fristelser, for å si det sånn. Og da kan grensene lett forskyves. Har lært av dette, og flørter helst med mannen min nå! Fungerer kjempefint! Vi har et mye tettere og nærere forhold enn noe jeg har opplevd før, og jeg har ikke engang lyst til å flørte med andre.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2004 #5 Skrevet 14. juli 2004 Ville du ha vært sånn ovenfor mann B om din samboer var tilstede?
Gjest Dodgy Lady Skrevet 14. juli 2004 #6 Skrevet 14. juli 2004 Om din kjæreste hadde oppført seg likedan overfor en annen kvinne, hadde det vært greit for deg? Viss ikke, så har du gått for langt.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #7 Skrevet 15. juli 2004 Enig med sistnevnte......... Hvis det er greit for deg at samboeren din gjør det samme....og det gjør han nok, siden DU gjør det.............vel DA er vel alt i sin skjønneste orden ?!!? Eller...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå