Gjest Frugull Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Har ei datter som går i 9 klasse å nå er temaet i Naturfag kropp,helse,puberteten osv... I går skulle de da lære om diverse prevensjon. Min datter er ei åpen jente som ikke finnes flau over noe å forteller ivrig om alt de hadde lært. Men måtte le når hun sier att de skulle lære å ta på kondom.. " det var så stille i klasserommet mamma at vi hørte klokka på veggen tikke" 😊😊 hun mente gutta var flauere over dette tema enn jentene. Det er kanskje slik? 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Helt normalt! Husker vi hadde det i 9. klasse. ALLE var sprutrøde i ansiktet, inkludert den mannlige læreren Anonymous poster hash: 32eb9...f1e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Vi måtte ikke gjøre det på skolen. Men de er jo tenåringer, så jeg kan jo forstå at noen av dem synes det er flaut. Anonymous poster hash: 01712...722
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Husker det fra jeg gikk på skolen på 80-tallet også. Læreren og elever var flaue. Guttene tøffet seg for å ikke virke flaue, men var sprutrøde hele gjengen. Eldstemann hadde dette i fjor, og da delte de klassene i gutter og jenter. Liker egentlig ikke deling av kjønn, men tror faktisk det var greit i den settingen. Han kom hjem med mye lærdom og ingen hadde vært flaue. Ikke rart det er for liten bruk av kondomer generelt når det blir så flaut. Og se på menn/gutter som skal kjøpe kondomer i butikken/kiosken/bensinstasjonen, de hvisker det frem og kjøper alt mulig annet i tillegg. Det er merkelig det der :-/ Anonymous poster hash: 08bef...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå