Gå til innhold

Tinder..mye rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke helt tinder alltid. Enten så forsvinner det matcher, eller så har folk en rar rutine på sletting av matcher :P

Har opplevd at noen matcher blir borte. Av og til ser jeg dem ikke igjen (da har de vel slettet meg da?), men noen ganger så blir matchen borte, og vedkommende dukker opp igjen i bunken..og hvis jeg trykker liker da, så får vi fortsatt match. Veldig merkelig?

Har også opplevd at noen har skrevet til meg, så har jeg svart, og så ble vedkommende plutselig borte?

Anonymous poster hash: 1453d...017
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de blir borte, så har de antagelig fjernet deg… :S

Anonymous poster hash: 9d7e1...9a8
Skrevet

Jeg sliter med det samme, så kan dessverre ikke hjelpe deg...
Synes også det er litt rart at så mange sletter uten "grunn". Er veldig mange som forsvinner hos meg. Har ganske mange matcher da, så kan hende det har noe med det? Jeg snakket med en fyr ganske lenge og fikk god kontakt, men plutselig bare forsvant han fra lista mi...
Matchet også med en i seminargruppa mi på universitetet, men han forsvant også. Nå er det kjempekleint å møte ham, ettersom jeg ikke vet sikkert om han faktisk slettet meg eller tror jeg slettet ham. Haha er jo litt komisk også :fnise:

Skrevet

Når de blir borte, så har de antagelig fjernet deg… :S

Anonymous poster hash: 9d7e1...9a8

Ja skulle jo tro det, men synes det virker merkelig at noen skriver til meg, jeg svarer og så forsvinner de :P

Og stusser ekstra siden noen forsvinner for så å dukke opp igjen, og vi får match på nytt.

Anonymous poster hash: 1453d...017

Skrevet

Har selv opplevd at samme person kommer opp både tre og fire ganger i bunken, selv om jeg trykker "Nope" hver gang... Lurer på om det har noe med at de sletter tinder, for så å laste det ned på nytt? Om det da kanskje blir en slags restart-effekt? Bare en teori!

Skrevet

Jeg sletter innimellom profilen min for å resette den så jeg får opp alle på nytt, kan ha gått tom for folk i området eller feiltrykket nei på noen jeg egentlig ville trykke ja på. Da pleier jeg å trykke liker på de jeg vil matche med på nytt. Hadde blitt kleint å si ifra før jeg slettet meg. Når du ikke matcher med dem på nytt kan du nok anta at de fjernet deg. Kanskje de fikk seg dame, ble lei Tinder eller x antall. Andre grunner, og derfor slettet deg.

Anonymous poster hash: aeba4...9c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...