Gå til innhold

Hvorfor viser Ingen interesse for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei helt vanlig jente på 23 år, men er sjelden noen som viser interesse for meg. Hva kan jeg gjøre annerledes? Se bort i fra utseende, hvordan kan jeg bli lagt merke til av det motsatte kjønn?

Anonymous poster hash: 3764a...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutte å tro at ingen ser deg. Du må gjøre litt ut av deg og vise at du faktisk finnes! Det er ikke sånn at folk bare kommer bort til de som får mye oppmerksomhet, det har med hvilke signaler du sender ut og utstrålingen din! Ta litt kontakt med andre og opp med blikket. Smil til folk og sånt :) Det er mine beste tips!

• Liker 1
Skrevet

Slutte å tro at ingen ser deg. Du må gjøre litt ut av deg og vise at du faktisk finnes! Det er ikke sånn at folk bare kommer bort til de som får mye oppmerksomhet, det har med hvilke signaler du sender ut og utstrålingen din! Ta litt kontakt med andre og opp med blikket. Smil til folk og sånt :) Det er mine beste tips!

DETTE! :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg er 2m høy, men legger ikke merke til noen tittere jeg heller eller vent!

Det var en gruppe japanere som ville ta bilde med meg for en stund tilbake(høyden...) :fnise:

Men det første jeg ser er kroppsfasongen deretter klesstilen, frisyren og holdningene til personen.

Kanskje noe å freshe opp av de tingene?

Endret av Electron
Skrevet

Kjempe god tilbakemelding, Camo. Skal prøve å være litt frempå.

Jeg vet ikke, jeg har så vidt begynt å trene, men tror jeg har et greit utgangspunkt (168 høy og 55 kg). Klesstilen min skiller seg ikke spesielt ut, og er helt klart forbedringspotensial på det område; går i jeans/svarte bukser, og blondegensere, skjorter osv.. Frisyren min jobber jeg også med, har langt blondt hår, og må vel snart ta etterveksten. Holdningene mine må jeg jobbe med. Da mener jeg ikke mine personlige holdninger, de står jeg fast ved, men måten jeg blor oppfattet er kanskje ikke sånn jeg selv tenker at jeg er. Er jo ganske usikker, og mange som tror jeg er overlegen/arrogant, og det er jeg ikke. Litt i min egen verden bare.

Tusen takk for svarene deres folkens 😊

Gjest Jon blund
Skrevet

Kjempe god tilbakemelding, Camo. Skal prøve å være litt frempå.

Jeg vet ikke, jeg har så vidt begynt å trene, men tror jeg har et greit utgangspunkt (168 høy og 55 kg). Klesstilen min skiller seg ikke spesielt ut, og er helt klart forbedringspotensial på det område; går i jeans/svarte bukser, og blondegensere, skjorter osv.. Frisyren min jobber jeg også med, har langt blondt hår, og må vel snart ta etterveksten. Holdningene mine må jeg jobbe med. Da mener jeg ikke mine personlige holdninger, de står jeg fast ved, men måten jeg blor oppfattet er kanskje ikke sånn jeg selv tenker at jeg er. Er jo ganske usikker, og mange som tror jeg er overlegen/arrogant, og det er jeg ikke. Litt i min egen verden bare.

Tusen takk for svarene deres folkens

Hvordan legge merke til deg?. På gate, byen over alt eller?.

Skrevet

Ha litt Glimt i øyet, smil og le høyt . Vise interesse når noen prater.

Kanskje gå litt på danse gulvet..

Øyekontakt er veldig viktig.

Vennlig holdning og positiv , ikke hendene i kryss.

Kast litt på håret og vær rakrygget.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...