Gå til innhold

Min gamle venninne overtar visst daten min (:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferierte med venninne jeg ikke har truffet på mange år. Betrodde henne at jeg flørtet og datet X, som også hun har som venn på FB. De kjente hverandre ikke, men var naboer for mange år siden.

Så la jeg merke til at hun trykket "liker" på alt han la ut. Forleden stilte hun ham et spørsmål under et bilde. Han svarte: "Dette tar vi på sms.."

Hun har aldri nevnt at hun har kontakt med ham. Han har heller ikke sagt noe.

Hva gjør jeg nå? Tenkte jeg skulle late som ingenting.. Mannen må vel kunne ha kontakt med dem han vil. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja hvorfor ikke la han ha kontakt med hvem han vil?

Hvorfor ble det ikke noe mellom deg og daten?

• Liker 1
Skrevet (endret)

-

Endret av Fayme
Skrevet

Ferierte med venninne jeg ikke har truffet på mange år. Betrodde henne at jeg flørtet og datet X, som også hun har som venn på FB. De kjente hverandre ikke, men var naboer for mange år siden.

Så la jeg merke til at hun trykket "liker" på alt han la ut. Forleden stilte hun ham et spørsmål under et bilde. Han svarte: "Dette tar vi på sms.."

Hun har aldri nevnt at hun har kontakt med ham. Han har heller ikke sagt noe.

Hva gjør jeg nå? Tenkte jeg skulle late som ingenting.. Mannen må vel kunne ha kontakt med dem han vil. Eller?

Her hadde jeg tenkt at det foregikk noe, men hadde nok selv bare latt som ingenting inntil videre.

Anonymous poster hash: 39b2d...30d

• Liker 1
Skrevet

Tja hvorfor ikke la han ha kontakt med hvem han vil?

Hvorfor ble det ikke noe mellom deg og daten?

Han jobber i utlandet, men vi har vært sammen når han er hjemme, en gang pr. mnd. Har hatt kontakt nesten hver dag i ett år nå.

Jeg trodde faktisk at det var noe mellom oss..

Skrevet

Virker litt mistenkelig, ville kanskje spurt han om de hadde gjennopptatt kontakten i det siste, siden det var så mye aktivitet i mellom de, og sagt at "det er jo koselig" liksom.

Kan jo hende hun bare er venn med han, vil være venn med han siden hun vet du kanskje blir sammen med han snart

Jeg kjenner ham, og han er ikke "bare" venn med kvinner. Min venninne er forresten gift, dog ikke lykkelig gift.. og veldig på søken etter oppmerksomhet fra menn.

Skrevet

Konkurranseinstinktet som våkner.., typisk gale damer.., fulle av faen, stay away..

Anonymous poster hash: 05c8d...32b
  • Liker 3
Skrevet

Konkurranseinstinktet som våkner.., typisk gale damer.., fulle av faen, stay away..

Anonymous poster hash: 05c8d...32b

Hva med ham? Er det liksom helt greit å innlede bekjentskap via chat med venninnene til den du treffer og er sammen med? Jeg synes det er ganske dårlig!

Vi har ikke hatt kontakt siden han skrev denne meldingen til henne på FB. Han vet at jeg leste den fordi jeg trykket liker på bildet som ble kommentert.

Har ikke tenkt å konkurrere om en mann, nei :)

Skrevet

Han jobber i utlandet, men vi har vært sammen når han er hjemme, en gang pr. mnd. Har hatt kontakt nesten hver dag i ett år nå.

Jeg trodde faktisk at det var noe mellom oss..

Har dere sex?

Dersom dere har snakket hver dag i ett år ville vel noe materialisert seg dersom det var mulig og full interesse fra hans side. Jeg ville ikke tenkt så mye over situasjonen ift. din venninne, men heller hvor dere står generelt.

Anonymous poster hash: f28f3...879

Skrevet

Har dere sex?

Dersom dere har snakket hver dag i ett år ville vel noe materialisert seg dersom det var mulig og full interesse fra hans side. Jeg ville ikke tenkt så mye over situasjonen ift. din venninne, men heller hvor dere står generelt.

Anonymous poster hash: f28f3...879

Ja, vi har sex og er sammen når han er hjemme. Har felles venner og oppfattes som et par. Vi er begge skilt og har barn, og ingen av oss ønsker samboerskap/ekteskap. Personlig vil det å være særbo passe meg best, og mitt inntrykk er at han er enig.

Jeg er mest skuffet over hvor lett han lot seg smigre av min venninnes pågåenhet. Skulle det ikke mer til så er han ikke noe for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...