Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt slutt med meg og kjæresten etter 2,5 år. Vi bor sammen, og jeg vet ikke om vi blir sammen igjen.

Men jeg har snakket med en gutt på nettet og han spurte om jeg ville bli med å se kino med han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Vet ikke jeg vil være med eksen, vil ikke ha noen ny med engang, vil ikke "såre" verken eksen eller han nye....

Anonymous poster hash: 4329f...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil såre noen, så ikke gå på kino med en annen. Det er uansett dårlig stil når dere fortsatt bor sammen. Og du vil miste alle muligheter til å bli sammen igjen med eksen. Hvor lenge siden er det det ble slutt? Hvor lenge må dere bo sammen?

Skrevet

For et par dager siden, men vi har hatt det dårlig hele forholdet. Så vet ikke om vi orker en ny runde

Anonymous poster hash: 4329f...82e

Skrevet

tror jeg hadde sagt til han nye at det er slutt mellom deg og kjæresten, men at dere fortsatt bor sammen og at du vil ta ting litt rolig. men at du godt vil treffe han senere hvis han fortsatt er interessert i det. eller noe sånt (du skal vel ikke bo der så lenge?)

jeg var også sammen med eksen min i 2,5 år (ble slutt nå i høst) og møtte en fyr rett før det ble slutt som jeg hadde en liten flørt med etterpå. typisk nok gikk det til helvete, men det var ikke på grunn av det da. men ja. skulle jeg gjort noe om igjen hadde jeg kanskje venta liiiitt lenger før jeg begynte å treffe en ny en! for det første for ikke gi et dårlig inntrykk av meg selv, men også fordi det kan være lurt å bare samle tankene og "komme tilbake til seg selv" helt før man begynner med noen nye. :)

Anonymous poster hash: aeaec...cf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...