Persephone Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg skal starte å trene på treningssenter, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg går frem med treningen. Før har jeg bare jogget litt, ridd og gjort det jeg skal i gymtimene. Jeg brukte treningssenteret på skolen i fjor, men jeg følte jeg virret mye rundt og ikke visste hva jeg burde gjøre. Er det noen som kan komme med litt tips og kanskje et enkelt program? Jeg ønsker bare å bli i generelt bedre form og kanskje trene litt kjærnemuskulatur for å forhindre skader.
Gjest multibox Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Det er veldig mange gode nybegynnerprogrammer der ute, men det kommer jo selvfølgelig litt an på målene dine. De aller fleste treningssenter tilbyr en gratis oppstartstime med en PT som kan hjelpe deg med å sette opp treningsprogram tilpasset dine mål. Og om ikke, anbefaler jeg på det sterkeste at du betaler for en PT-time slik at du får hjelp til riktig teknikk osv.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 På de fleste treningssentrene er veileder/personlig trener for å kartlegge dine behov og for å motivere deg. De kan hjelpe deg til å lage et treningsprogram som er tilpasset for deg Anonymous poster hash: 20fcb...cc9
Persephone Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2014 Det er veldig mange gode nybegynnerprogrammer der ute, men det kommer jo selvfølgelig litt an på målene dine. De aller fleste treningssenter tilbyr en gratis oppstartstime med en PT som kan hjelpe deg med å sette opp treningsprogram tilpasset dine mål. Og om ikke, anbefaler jeg på det sterkeste at du betaler for en PT-time slik at du får hjelp til riktig teknikk osv. Ja, det skal jeg gjøre! Er det bare å spørre hvis de ikke tilbyr det?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Ja, det skal jeg gjøre! Er det bare å spørre hvis de ikke tilbyr det? De skal tilby det hvis de er seriøse. Hvis de ikke gjør det ville jeg vurdert å bytte til et seriøst treningssenter Anonymous poster hash: 2cce5...8d8
anybody Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Eller du kan delta på noen gruppetimer hvor de trener styrke med vekter, da får du innføring i teknikk og øvelser for hele kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå