Gå til innhold

Fare for Ebolasmitte ved reise til England

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til London i slutten av November. Men har nå hørt at det er 50% sjangs for at Ebola kan ramme England innen 3 uker. vet ikke om sjangsen er stor eller om det bare er media som blåser det opp.

For hvis noen kommer dit med Ebola så blir de vel isolert?

Kan flytrafikken bli stengt? Eller kommer den mest sannsynlig til å gå som før?

Kan jeg trygt reise til London?

Syns dette her er veldig skremmende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til London i slutten av November. Men har nå hørt at det er 50% sjangs for at Ebola kan ramme England innen 3 uker. vet ikke om sjangsen er stor eller om det bare er media som blåser det opp.

For hvis noen kommer dit med Ebola så blir de vel isolert?

Kan flytrafikken bli stengt? Eller kommer den mest sannsynlig til å gå som før?

Kan jeg trygt reise til London?

Syns dette her er veldig skremmende.

kjære vene, du kommer ikke til å bli smitta av ebola. Du må slutte å lese i media - du blir hjernevaska. Media elsker å skape frykt. leger osv har sgat at det ikke er fare for at vi blir smittet selvom de bringer en person inn i landet som har fått ebola, den personen blir isolert fra menneskelig kontakt. Samme gjelder med hjelpearbeidere fra england som har også har blitt smittet.

Anonymous poster hash: 1cf6a...864

• Liker 2
Skrevet

kjære vene, du kommer ikke til å bli smitta av ebola. Du må slutte å lese i media - du blir hjernevaska. Media elsker å skape frykt. leger osv har sgat at det ikke er fare for at vi blir smittet selvom de bringer en person inn i landet som har fått ebola, den personen blir isolert fra menneskelig kontakt. Samme gjelder med hjelpearbeidere fra england som har også har blitt smittet.

Du må huske på at england er et vestlig land og de har like gode rutiner på ebola som her.

Skrevet

England er litt mer utsatt enn Norge pga. at det ankommer direktefly fra så mange kontinenter, land og stater, og får et mye høyere antall reisende fra Ebola-utsatte land. Når det er sagt, så tipper jeg du er trygg og kan reise. Nei, det ser ikke ut til at Ebola foreløpig stenger flytrafikk i noen land, selv om det kanskje hadde vært en måte å hindre spredningen på. Foreløpig er ingen spesialtiltak iverksatt på flyplassene rundt London. Jeg bor her i England, og jeg føler meg vel rimelig trygg.

Anonymous poster hash: ef107...6b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...