AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Hei. Jeg sliter litt med hva jeg skal gjøre her, jeg har kjøpt meg en ismaskin på finn.no til 5000kr som var ett veldig godt kjøp. Men etter 3-4 dager skulle jeg teste ut denne maskinen etter å ha fått kjøpt essens/konsentrat som skal brukes for å lage denne isen. Så viser det seg at isen ikke fryser og jeg har snakket med selger og han sier at den virket sist dem brukte den for 1 år siden. Selger hadde ikke noe essens/konsentrat væske på lager slik at vi kunne teste ut maskinen før jeg kjøpte den. Jeg har sjekket sikringer og lest om den men isen fryser fortsatt ikke. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 3b85c...5a8
globalagogo Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 5000????? Et godt kjøp??? Hva i alle Har selgeren kvittering så du kan gå til butikken og høre..? Koster en ismaskin 10000 til vanlig? Hvis ikke var det ikke et godt kjøp 2
globalagogo Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg finner bare noen til 200 kr når jeg leter innpå finn selv. Du mente vel 500 og ikke 5000 i Hi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå