Hemligheten Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 Nå har jeg kikker på bridesave og hittil er det denne kjolen som leder. http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...product_id=7224 Jeg er lita. 160 cm og ca 50 kilo. Vi skal ha et enkelt bryllup og jeg ønsker en enkel kjole som samtidig skal være en brudekjole. Her er noen andre kjoler jeg har tittet på. Hva synes dere? (Jeg vet at det er smak og behag, og at det er vanskelig å si noe uten å vite hvordan jeg ser ut.) http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=11760 http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...product_id=7296 http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...product_id=7757
pusla Skrevet 14. juli 2004 #2 Skrevet 14. juli 2004 Jeg likte også veldig godt den som leder hos deg. Enkel og fin, og du som er såpåss lita bør ikke drukne i for mye krims-krams og store skjørt vil jeg tro. Den siste vil jeg derfor tro er litt voldsom for deg med det store skjørtet, men det vanskelig å si. Du vil jo finne ut mye mer om hva som faktisk kler deg når du begynner å prøve litt. Er jo ikke sikkert favoritten din nå blir riktig på deg selvom den ser fin ut på bildet.
Martha Stewart Skrevet 14. juli 2004 #3 Skrevet 14. juli 2004 Med din figur blir du nok flott i den kjolen du nå har som førstevalg! :-) Må si jeg også har en forkjærlighet for "ballettkjoler" á la den siste linken... (Passer ikke til meg, dessverre... )
frosken Skrevet 14. juli 2004 #4 Skrevet 14. juli 2004 Ettersom du er ganske lav vil jeg anbefale deg å ikke velge type kjole som den siste (selv om den, som alle de andre, er nydelig på bildet). Jeg så en lav jente i en slik kjole på brudesalong en gang - hun ble seende litt kvadratisk ut. Kjolen ble så veldig vid i forhold til høyden hennes. Den kjolen som leder hos deg var utrolig lekker!
Vendelin Skrevet 14. juli 2004 #5 Skrevet 14. juli 2004 likte godt den første. Og "nummer 3" har jeg vurdert selv også. KJempelekre kjoler begge to
Hemligheten Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2004 Glemte å vise dere den som ligger på 2. plass. http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=11744
meta Skrevet 14. juli 2004 #7 Skrevet 14. juli 2004 Den som ligger på 2.plass var knallfin!!! Fin den du liker best også
apriljente Skrevet 14. juli 2004 #8 Skrevet 14. juli 2004 Jeg likte nr 3 best, den er ikke "oppdelt" men viser en rett linje som gjør at du virker lengre Men alle var nyydelige, skulle likt å sett dem på deg. Lykke til med valget
Lullu Skrevet 14. juli 2004 #9 Skrevet 14. juli 2004 Flotte kjoler altså! Den du har som favoritt blir jo søtere enn den som ligger på 2.plass igjen. Likte alle veldig godt! Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt en tur i salong for å prøve hva slags snitt du kler. Godt mulig du blir fin i kjolen, men fantastisk i en annen med et annet snitt. Om du skjønner (F.eks kledde jeg mye bedre en kjole som så 2-delt ut, enn en hel kjole.) Utifra beskrivelsen om hva du ønsker (enkel kjole, men som allikevel ser ut som en brudekjole) er valget ditt ypperlig. De siste kjolene er jo ikke spesiellt enkle...eller? Du blir sikkert NYDELIG!!! :-)
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #10 Skrevet 14. juli 2004 Den første likte jeg helt klart best, den var kjempesøt! Den siste synes jeg også var pen, men var ikke sånn kjempebegeistret for de andre.
Hemligheten Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 14. juli 2004 Jeg klarer ikke å få brudekjoletankene ut av hodet. Akkurat nå leder kjolen som i stad lå på 2. plass. Jeg er usikker på om det høye livet på kjole nr 1 vil få meg til å se lenger ut eller om overkroppen min vil se veldig kort ut. Kjole nr 2 er litt mer A4-brudekjole-aktig, synes jeg.
Hemligheten Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2004 For de som ikke henger helt med nå. Kjole nr 1 som ikke leder lenger Kjole nr 2
Cajsa Skrevet 14. juli 2004 #14 Skrevet 14. juli 2004 For de som ikke henger helt med nå. Kjole nr 1 som ikke leder lenger Kjole nr 2 Hmm, for meg så det ut som samme kjolen...?
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #15 Skrevet 14. juli 2004 Det er samme kjolen... Og den er ikke noen av de hun nevnte tidligere...
Cajsa Skrevet 14. juli 2004 #16 Skrevet 14. juli 2004 For de som ikke henger helt med nå. Kjole nr 1 som ikke leder lenger Kjole nr 2 Nå har jeg fått med meg hele tråden! Synes kjolen som egentlig var nummer to var dedisert finest! Rett og slett lekker! :enig_animasjon:
Lala Skrevet 14. juli 2004 #17 Skrevet 14. juli 2004 nr 3! nr 1 var en smule for enkel (kjedeli?) kanskje fin på da.. Vanskeli å se uten person inni..
Lala Skrevet 14. juli 2004 #18 Skrevet 14. juli 2004 nr 3! nr 1 var en smule for enkel (kjedeli?) kanskje fin på da.. Vanskeli å se uten person inni..
Soul Skrevet 14. juli 2004 #19 Skrevet 14. juli 2004 Pene kjoler! Jeg er også liten (153cm) og da jeg skulle finne kjole fikk jeg høre at jeg burde unngå kjoler som ser todelte ut eller kutter livet fordi det gjør at en ser kortere ut. Men vet ikke hvor riktig dette er? Sånn sett så burde jo nr.3 være veldig fin, den ser ut til å virke forlengende... Uansett blir du sikkert fin!
Gjest MrsL Skrevet 15. juli 2004 #20 Skrevet 15. juli 2004 Denne var den jeg likte best, uten å vite noe om kroppen den skal sitte på. Det er lurt å dra og prøve forskjellige kjoler slik at du vet hva du kler best. Jeg endte opp med ett helt annet kutt enn det jeg trodde jeg ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå