AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Hei! Tenkte å begynne å bake litt diverse søtbakster, og har gått til innkjøp av sukrin. Når jeg googler ulike oppskrifter, virker det som om jeg må ha mye mer sukkerfrie produkter, både melis og noe som heter sukringold. Videre får jeg opp mandelmel, kokosmel osv. Er det mulig å bake en kake uten alle disse produktene? Eventuelt bytte ut disse meltypene med noe annet? På forhånd takk Anonymous poster hash: d2674...864
grrwaffmjau Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg pleier å bytte ut meltypene, og det går kjempefint:) Erstatter også proteinpulver med mel. Anbefaler deg å kjøpe feks sukrin gold da den har litt rundere smak, sukrin har litt kald ettersmak syns jeg
Gjest earlgrey Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Sukrin og sukrin gold smaker veldig likt, bare at sukrin gold er brunt sukrin + derimot er søtere, så du trenger mindre. Men om det står sukrin eller sukrin gold kan du bare bruke det samme
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 http://www.funksjonellmat.no/oppskrifter/ Her er oppskrifter med sukrin. Anonymous poster hash: eef9a...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå