AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Nei dette er faktisk ingen tulle historie og er helt sann. På fredag var det barnedåp for min datter og det gikk veldig fint. Etter dåpen skulle vi ha selskap. Vi kjørte i vår bil med baby og eldste sønn på 5. Etter dåpen sier han at han bare må hente noen venninner og kjøre de en plass. Say what?! Det ville ikke ta lang tid. Jeg sa glem det og da jeg snakket med pappa tok han av stad. Bilen til pappa var full og alle andre var dratt. Vi får bare vente da. Jeg tenkte det ikke ville ta så lang tid, men det tok jo en evighet.Vi ventet og ventet. Så på toppen av det hele begynte det plutselig å plaskregne! Til slutt kom han og jeg så vel slik ut Jeg var så sint!!!! I bilen på vei bort sier han "du er ikke sur vel" "neida selvfølgelig ikke" På selskapet prøvde jeg bare fortrenge det og heller bare kose meg uten å tenke på det. Men gjett om han fikk høre det da ungene hadde lagt seg. Jeg sa det det var drit dårlig gjort å drite i oss for å kjøre noen tøser. Så skal han leke sur fordi jeg kalte venninnene hans for tøser. Jeg sa god natt og gikk å la meg. Han har ikke bedt om unnskyldning eller noen ting. Anonymous poster hash: d2ba8...f8d 14
Savannah87 Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Du har ikke søkt om skilsmisse fordi? 12
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 FY for en fyr! Blir kvalm! Det ville jeg aldri vært med på. Anonymous poster hash: 055b5...e6a 5
Gjest Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 "Du er vel ikke sint, vel?" Jeg tror denne karen mangler mer skruer en det Würt har på lager! 37
Pottepalme Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Hvorfor kaller du veninne hans for tøser? 13
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 hvor gamle er dere? Høres ut som et fjortisdrama Anonymous poster hash: 83ba5...7e2 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Nei fy fader da! Hadde mannen min gjort noe sånt, så hadde jeg nektet han sex i et år eller verre bedt om skilsmisse. Dette her er jo helt uakseptabelt!! Anonymous poster hash: 2f354...abb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Det er ikke engang hans unger? Hadde dama mi kalt mine venninner for tøser så hadde hun blitt kasta på dør.Hvordan våger du å oppføre deg sånn når typen din er støttende til deg når du har din egen familie? Anonymous poster hash: 207b5...76c 3
pusekatta Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Og du er sammen med han fordiiiiii...? 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Hvorfor kaller du veninne hans for tøser? Fordi jeg var forbanna der og da. Men hva har dette med saken å gjøre egentlig? Anonymous poster hash: d2ba8...f8d 9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Nei fy fader da! Hadde mannen min gjort noe sånt, så hadde jeg nektet han sex i et år eller verre bedt om skilsmisse. Dette her er jo helt uakseptabelt!! Anonymous poster hash: 2f354...abb Hadde du klart deg uten i et helt år da? Tipper du hadde sprukket før en uke var gått Anonymous poster hash: ddab7...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Det er ikke engang hans unger? Hadde dama mi kalt mine venninner for tøser så hadde hun blitt kasta på dør.Hvordan våger du å oppføre deg sånn når typen din er støttende til deg når du har din egen familie?Anonymous poster hash: 207b5...76c Hæ? Det er han sine unger jo.Anonymous poster hash: d2ba8...f8d 18
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #14 Skrevet 7. oktober 2014 hvor gamle er dere? Høres ut som et fjortisdramaAnonymous poster hash: 83ba5...7e2 Hvor gamle vi er har ingen ting med saken å gjøre. Anonymous poster hash: d2ba8...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #15 Skrevet 7. oktober 2014 Men hvem var "venninnene"? Dersom dere er gift med barn har dere vel et visst begrep om hverandres sosiale sirkel. Anonymous poster hash: d6ade...f57 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #16 Skrevet 7. oktober 2014 Hæ? Det er han sine unger jo.Anonymous poster hash: d2ba8...f8d Samma det, hva gnåler du for? Du dreit jo i han og der du satt å prata med pappan din. Anonymous poster hash: 207b5...76c 1
Savannah87 Skrevet 7. oktober 2014 #17 Skrevet 7. oktober 2014 Hvorfor kaller du veninne hans for tøser? Er det det eneste du reagerer på her? 12
Gjest crem Skrevet 7. oktober 2014 #18 Skrevet 7. oktober 2014 Det er ikke engang hans unger? Hadde dama mi kalt mine venninner for tøser så hadde hun blitt kasta på dør.Hvordan våger du å oppføre deg sånn når typen din er støttende til deg når du har din egen familie? Anonymous poster hash: 207b5...76c øh? hvor fikk du det fra? at det ikke er hans unger
Gjest crem Skrevet 7. oktober 2014 #19 Skrevet 7. oktober 2014 Samma det, hva gnåler du for? Du dreit jo i han og der du satt å prata med pappan din. Anonymous poster hash: 207b5...76c han hadde jo sikkert sin familie der og, som han kunne snakket med? må ikke alltid bare snakke med partneren sin..
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #20 Skrevet 7. oktober 2014 Samma det, hva gnåler du for? Du dreit jo i han og der du satt å prata med pappan din.Anonymous poster hash: 207b5...76c Herregud hva er problemet ditt egentlig? Stikk ut av tråden min hvis du ikke tåler gnålet mitt da vel!!Anonymous poster hash: d2ba8...f8d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå