AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Er jeg helt blånd eller er noe utelukket fra bruksanvisningen? Har fått en ny ruter fra Telenor i dag. En ZyXEL P8702N. Og i innstallasjonsguiden står det ingen ting om at man skal koble ruteren til nettverksuttaket i veggen. Det står bare at man skal koble til strømmen. Jeg regner med at jeg skal koble DSL til uttaket i veggen. Er jeg på feil bærtur om jeg gjør dette? Anonymous poster hash: 54530...0e1
Essie76 Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Ja, det skal du Fra veggen til DSL bakpå boksen.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 ADSL er fortsatt ikke trådløst, så ja, det må du. I hvert fall hvis du ønsker å få internett Anonymous poster hash: f9c15...dd9
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Jo det er jo en selvfølge. Men er sikker på at Telenor utelot å skrive denne informasjonen i innstalasjonsguiden bare for at folk skal ringe support til en minuttpris på kr 29,- Jeg kobla uansett sammen slik jeg trodde (og dere bekreftet) og kom meg på nett igjen. Anonymous poster hash: 54530...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå