AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Hvilke tips har dere å komme med her? Si ALT dere kommer på, ikke kom med svar som at jeg kan bruke "alt", for det er et svar som ikke gir mening. Kom med konkrete tips. Potetstappe: Hva med tilbehøret? Jeg bruker pølse eller karbonader til. Men hva mer kan jeg bruke? Pommet frites: bruker pølser eller karbonader, hva mer? Er altfor tørt sammen med kylling.Anonymous poster hash: 9d92e...e65
Essie76 Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Kjøttboller med fløtesaus + potetstappe. Koteletter med saus + potetstappe eller pommes. Biff, champ, løk og grønnsaker +potetstappe eller pommes. Fiskepinner + pommes. (Fish `n Chips)
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Potetstappe -> brennende kjærlighet (søk på google hvis du ikke vet hva det er. Ellers synes jeg det er godt sammen både fiskekaker og fiskepinner. Anonymous poster hash: e6abf...f12
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Til potetstappe og pølser (eller karbonader) kan det være godt med: ovnsbakte tomater (del i to, ha på litt olivenolje, salt og pepper og stek i ovnen i 3 timer ved 120 grader) Hjemmelaget rødkål, gjerne med litt revet eple og/eller rødbet i Ovnsbakte rotgrønnsaker, feks gulrot, pastinakk, selleri, jordskokk, rødbet... Til kylling og pommes frites: En grønn salat med forskjellige typer salatblader og vinaigrette (feks olivenolje, sitron, litt dijonsennep, salt og pepper). Anonymous poster hash: 72ace...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Takk. Noe av dette skal prøves, noe lar jeg være. Noen flere tips? TSAnonymous poster hash: 9d92e...e65
_Aries Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Til chips/ ovnsbakte båtpoteter Svinesteaklets/Snitzel, gjerne med soppsaus og dampede grønnsaker. Biff, med asparges, tomat, sopp Løvbiff, med bearne og salat Hjemmelaget hamburger og båtpoteter Biffsnadder med løk, paprika, champingnon med bearnes til Filet av svin gjerne med grønnsaksspyd av asparges, tomat, squash, paprika Potetstappe. Karbonader av feks elg. Men en god viltsaus, rosenkål Kjøttboller med dampede grønnsaker og fløtesaus. Torsk (eller en annen type fisk du måtte like) med bacon og gulerotstuing. Finnbiffgryte med sopp og og rosenkål som tilbehør.
Purple Basil Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Moules frites er kjempegodt og en rett vi lager ofte her hjemme. Har du lyst på skikkelig usunn, men god drittmat så lag deg Poutine Potetmos kan man bruke til så mangt, jeg er spesielt glad i sheperds pie og viltretter. 1
marleneK92 Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 Potetstappe - Biff Stroganoff (eller den/de grytene du lager), torsk gjerne toppet med stekt bacon/chorizo mer tilbehør her kan være ovnsbakte tomater/asparges Pommes frites - Løvbiff med bearnaise & grønn salat/salat med tomater, Biffsnadder enten med bearnaise eller i fløtesaus. Litt blank for øyeblikket.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 marleneK92 skrev (6 timer siden): Potetstappe - Biff Stroganoff (eller den/de grytene du lager), torsk gjerne toppet med stekt bacon/chorizo mer tilbehør her kan være ovnsbakte tomater/asparges Pommes frites - Løvbiff med bearnaise & grønn salat/salat med tomater, Biffsnadder enten med bearnaise eller i fløtesaus. Litt blank for øyeblikket. Litt gøy at du drar opp (?) en 6 år gammel tråd for å meddele at du er litt blank for forslag for øyeblikket. Anonymkode: 29802...85b 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #11 Skrevet 6. mai 2021 marleneK92 skrev (10 timer siden): Potetstappe - Biff Stroganoff (eller den/de grytene du lager), torsk gjerne toppet med stekt bacon/chorizo mer tilbehør her kan være ovnsbakte tomater/asparges Pommes frites - Løvbiff med bearnaise & grønn salat/salat med tomater, Biffsnadder enten med bearnaise eller i fløtesaus. Litt blank for øyeblikket. La de gamle trådene ligge. Og i hvert fall når du ikke har noe revolusjonerende å komme med Anonymkode: a5e95...c94
marleneK92 Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt gøy at du drar opp (?) en 6 år gammel tråd for å meddele at du er litt blank for forslag for øyeblikket. Anonymkode: 29802...85b Så bra. En god latter forlenger livet. Så ikke at den var så gammel før posten ble sendt tho. Så ikke rart jeg var litt blank? 😂
marleneK92 Skrevet 6. mai 2021 #13 Skrevet 6. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): La de gamle trådene ligge. Og i hvert fall når du ikke har noe revolusjonerende å komme med Anonymkode: a5e95...c94 Å, så sint. Du klarte det jo ikke du heler 😂 Edit: bruk hodet. Det er ikke alltid man legger merke til slikt. Denne hadde stått åpen i flere dager å derfor husket jeg ikke på å sjekke hvor gammel den var. Tenkte jaja, kan jo gi det et forsøk. Om du irriterer deg over det er det ditt problem. Da har du lite å bry deg med 😛 Endret 6. mai 2021 av marleneK92
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14 Skrevet 6. mai 2021 marleneK92 skrev (2 timer siden): Å, så sint. Du klarte det jo ikke du heler 😂 Edit: bruk hodet. Det er ikke alltid man legger merke til slikt. Denne hadde stått åpen i flere dager å derfor husket jeg ikke på å sjekke hvor gammel den var. Tenkte jaja, kan jo gi det et forsøk. Om du irriterer deg over det er det ditt problem. Da har du lite å bry deg med 😛 Nice try,men en så gammel tråd kommer ikke opp på forsiden med mindre du spesifikk søker den opp Anonymkode: a5e95...c94 4
marleneK92 Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nice try,men en så gammel tråd kommer ikke opp på forsiden med mindre du spesifikk søker den opp Anonymkode: a5e95.. Helt riktig. Den er søkt opp fordi jeg rydder i mat listene mine, men den hadde ligget åpen i flere dager for det. Men du skal få lov til å få vondt av gamle tråder 😉
marleneK92 Skrevet 6. mai 2021 #16 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nice try,men en så gammel tråd kommer ikke opp på forsiden med mindre du spesifikk søker den opp Anonymkode: a5e95...c94 Vist du absolutt skal tro at jeg aktivt dro opp en 6 år gammel tråd så får du jo gjøre det, men etter å ha svart tenkte jeg at du burte fått den her. Ikke alle er som deg. Det er det første du må forstå. Ingen andre enn deg nevnte forsiden eller hvordan tråden havnet blant mine faner. Om du ser gjennom alt du åpner med en gang så er det flott for deg, men som sagt ikke alle er som deg, ab. Denne hadde jeg søkt opp på Google for ja, flere dager siden. Nærmere enn uke å jeg så kanskje året når jeg først åpnet den. Men når jeg gikk gjennom det som var åpnet her så jeg det ikke før det var postet. Da fikk jeg heler ikke slettet det. Jeg står inne for at vist det plager deg så fryktelig så er det du som må gå inn i deg selv istedenfor at jeg skal ta det som et problem. Det var en feil, men det var en feil med et godt hjerte bak å det er helt normalt for oss mennesker å gjøre feil. Ha en fin kveld 🙂 Å vist det irriterer deg så lønner det seg å ikke utsette seg for det, men det skjønner du 😉
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #17 Skrevet 6. mai 2021 marleneK92 skrev (1 time siden): Vist du absolutt skal tro at jeg aktivt dro opp en 6 år gammel tråd så får du jo gjøre det, men etter å ha svart tenkte jeg at du burte fått den her. Ikke alle er som deg. Det er det første du må forstå. Ingen andre enn deg nevnte forsiden eller hvordan tråden havnet blant mine faner. Om du ser gjennom alt du åpner med en gang så er det flott for deg, men som sagt ikke alle er som deg, ab. Denne hadde jeg søkt opp på Google for ja, flere dager siden. Nærmere enn uke å jeg så kanskje året når jeg først åpnet den. Men når jeg gikk gjennom det som var åpnet her så jeg det ikke før det var postet. Da fikk jeg heler ikke slettet det. Jeg står inne for at vist det plager deg så fryktelig så er det du som må gå inn i deg selv istedenfor at jeg skal ta det som et problem. Det var en feil, men det var en feil med et godt hjerte bak å det er helt normalt for oss mennesker å gjøre feil. Ha en fin kveld 🙂 Å vist det irriterer deg så lønner det seg å ikke utsette seg for det, men det skjønner du 😉 Nå er det ikke bare meg det plager. Just saying Anonymkode: a5e95...c94
marleneK92 Skrevet 6. mai 2021 #18 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå er det ikke bare meg det plager. Just saying Anonymkode: a5e95...c94 Å det er greit, men det er ikke mitt ansvar 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå