SansaStark Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Hei! Jeg har fått et crush på denne fyren på høgskolen. Vi har et par klasser sammen og har snakket sammen én gang. Han smiler alltid til meg og hilser alltid og noen ganger oppdager jeg at han ser på meg i klassene vi har sammen, sånn helt uten videre. Jeg tolker ham som litt interessert i meg. Men jeg blir så lukket rundt ham! Og prøver alltid å unngå blikk-kontakt og tør ikke gå bort til ham å snakke. Og når han stopper opp og sier hei, så bare smiler jeg mens jeg går raskt videre Vi har masse venner felles på facebook og jeg lurte på om jeg kunne ta kontakt der? Jeg er ikke noen stor facebook-person, men å ta kontakt face-to-face føles rett og slett umulig. Noen tanker? Hvis dere hjelper meg skal jeg oppdattere dere om hva som skjer videre!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Husk å ikke gi etter for sex med en gang før du har sjekket hans intensjoner med deg. Anonymous poster hash: 4bcc2...edc 2
Fraggzy Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Husk å ikke gi etter for sex med en gang før du har sjekket hans intensjoner med deg. Anonymous poster hash: 4bcc2...edc umulig å vite uansett. han kan lyge i månedsvis for så å dumpe henne etter sex eller han kan ha sex med en gang og så blir de sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 umulig å vite uansett. han kan lyge i månedsvis for så å dumpe henne etter sex eller han kan ha sex med en gang og så blir de sammen. Vel, man minsker jo sjansen hvis man venter litt:p er vel heller spesielle folk som gidder å vente så lenge når det er useriøst... Anonymous poster hash: 371b9...66a
Fraggzy Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Vel, man minsker jo sjansen hvis man venter litt:p er vel heller spesielle folk som gidder å vente så lenge når det er useriøst... Anonymous poster hash: 371b9...66a Sant nok, selv lever jeg likevel etter regelen at det skjer når det skjer, eller det føles naturlig
SansaStark Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2014 Husk å ikke gi etter for sex med en gang før du har sjekket hans intensjoner med deg. Anonymous poster hash: 4bcc2...edc Hahaha! For et rart svar! Men takk alikvel altså
Gjest HowardRoark Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Du høres ut som en jente jeg går i klasse med. I så fall er jeg veldig sjarmert. Bare å ta kontakt. 1
Gjest Iben Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Du høres ut som en jente jeg går i klasse med. I så fall er jeg veldig sjarmert. Bare å ta kontakt. Nå ødela du alt ved å avsløre at du henger på KG.
Gjest HowardRoark Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Nå ødela du alt ved å avsløre at du henger på KG. Hvordan det?
SansaStark Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2014 Men hvordan gjør jeg det isåfall? Legge ham til som venn på facebook? Og så starte en samtale? Spørre om han vil ta en kaffe? Jeg er vel ikke veldig redd for å bli avvist (selv om jeg aldri har opplevd det). Men vil legge så godt som mulig til rette for at jeg får et ja, om dere forstår.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis du tar han ofte i å se på deg er det et godt tegn, kjenner meg igjen på det punktet. Ellers er det jo bare å prøve. Du taper ingenting på det:) Anonymous poster hash: 7f3e3...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå