Gå til innhold

Hvilken aldersgruppe passer smykker fra Pia&Per til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe smykke fra Pia&Per til mine nieser på 8 og 10 år til jul. Tenker da det minste med hjerteform. Er det en passende julegave til jenter på den alderen? Det er vel mest vanlig å kjøpe til dåp?

Anonymous poster hash: f6c7d...0bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å kjøpe smykke fra Pia&Per til mine nieser på 8 og 10 år til jul. Tenker da det minste med hjerteform. Er det en passende julegave til jenter på den alderen? Det er vel mest vanlig å kjøpe til dåp?

Anonymous poster hash: f6c7d...0bb

Kjøp heller billetter til tusenfryd og ta de med dit til sommeren, barn i den alderen er lite opptatt av smykker :P

Anonymous poster hash: aa636...ea5

Skrevet

Kjøp heller billetter til tusenfryd og ta de med dit til sommeren, barn i den alderen er lite opptatt av smykker :P

de har faktisk ønsket seg smykker og øredobber :)

Anonymous poster hash: 04bf3...33f

Gjest Magdalene
Skrevet

barn i den alderen er lite opptatt av smykker :P

Dine barn kanskje ja...

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Selv om det kanskje er mest vanlig til dåp synes jeg de passer fint til den alderen du skriver. Og smykkene er jo kjempefine, så jeg tror det vil slå an! :)

Skrevet

Min snart tiåring har noen slike smykker som hun har siden hun var baby. De er ikke blitt brukt de siste årene, men mulig hun ville brukt de om hun hadde fått de nå.. Kan jo hende hun bare er lei av de hun har hatt så lenge, men hun kaller de barnslige...

Om du kjøper det til en tiåring tror jeg smykket kun blir brukt max et par år før det er for barnslig.. Men om du heller kjøper et gull eller sølv hjerte kan det mest sannsynlig brukes lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...