AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Noen tips til dette? Leser om skyllinger, men har ikke slikt horn. Hodet verker ekstremt og har fått Appocillin i går, føler ikke de hjelper. Fikk også Rhinoxin, men tør ikke ta dem pga faren for hjerneblødning ( stod på pakken ) Så her halvligger jeg med store smerter i hodet, ansiktet og er veldig slakk Anonymous poster hash: 6bc5a...05e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 helt vanlig, drikk mye vann og prøv og sov. Pencilin hjelper ikke. Saltvannsskyllinger hjelper mot å åpne bihulene. Anonymous poster hash: 6c55f...ec1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Huff, har fått en kur på 7 dager her. 4 til dagen, kanskje den Rhinoxen hjelper? Sover litt, men det er tungt å sove med den hodepinen. Anonymous poster hash: 6bc5a...05e
Gjest Keikolina Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Ville tatt meg en tur til til legen, har en sjef som hadde bihulebetennelse i fjor, ente opp med en operasjon for betennelsen gikk for langt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Au, men var hos legen i går. Fikk bare nesespray, appocillin og rhinoxin....den siste er ikke utprøvd da....likte ikke at man kan få hjerneblødning av den. Anonymous poster hash: 6bc5a...05e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Det tar minst 3 dager før antibiotikaen slår inn. Håper legen din slo fast at det var bakterielt og ikke satte deg på en kur uten å vite det. http://felleskatalogen.no/medisin/rhinox-takeda-nycomed-563460 Her står det om sprayen din Anonymous poster hash: fb308...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Ja det var gulgrønt gusj som kom ut og seigt så fy. Det verste er hodepinen, den dundrer og brenner i hele pannen. Så blir jeg kvalm av alt det tabeletter, syt syt Dette er grusomt. MÅ bli frisk veldig snart, for jobben kaller. Når jeg snyter meg nå er det mer blankt, og er det slik at en helst ikke skal snyte seg, at det da blir tett igjen pga trykk? Blir ikke klok på hva som er rett-galt her. Anonymous poster hash: 6bc5a...05e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har bihulebetennelse flere ganger i året og det du opplever er helt normalt. Jeg har dette såpass ofte at jeg ikke lenger går til legen hver gang. Ringer bare dersom jeg trenger resept på rinexin, det er det eneste som hjelper litt for min del. I tillegg bruker jeg nesespray og vanlige tabletter som f.eks ibux. Jeg er helt avhengig av nesespray i periodene med bihulebetennelse, hadde ikke overlevd uten. Så jeg tar altså rinexin, nesespray og ibux. Dette holder smertene såpass godt i sjakk at jeg også går på jobb. Ibuxen tar det meste av hodesmertene (som er de verste smertene for min del) Er utslitt når jeg kommer hjem og sover normalt noen timer om kvelden for å klare jobb igjen neste dag. Får også smerter som kan forveksles med tannverk, dette er også normalt. Hadde ikke vært redd for å ta tablettene du har fått, disse hjelper i hvert fall litt. Anonymous poster hash: b4d58...d68
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Meg igjen og takker for råd. Nå har jeg tatt en halv Rhinoxin, tør ikke ta en hel. Har lest side opp og side ned om denne medisinen nå. Er så bekymret for slag. Jeg byttet paracet til ibux også, og hodet er noe bedre i dag. Kan fortsatt ikke gjøre noe i huset eller gå ut, sitter fint i sofaen her Spent på hva den halve rhinoxien gjør med meg snart. Stod at man skal svelge de hele, men jeg delte en. Kan ta 2 til dagen, men det tør jeg nok ikke. Anonymous poster hash: 6bc5a...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå