Nuttery Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Dere som har tattovert inn leppelinja - ble det bra? Jeg har et parti på overleppen hvor jeg har hatt et sår som har blitt et hvitt arr - altså at det er ca 5-8mm med hvitt der hvor leppelinja skal være. Hvordan ville det vært å fylle inn dette (rett og slett bare 5-8cm permanent lipliner..?) Har noen erfaring med dette? vil det se naturlig ut?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Du bør vel ta rundt hele leppa, og ikke bare 5-6 cm hvis jeg forstår deg rett. Jeg har det samme, og jeg tenker å ta rundt hele, men skal ta så nærme min egen leppefarge som mulig. Hun som skal tatovere meg sa at hun tar såpass likt leppefargen at noen syns det blir for lite farge, men man kan heller korrigere det senere. Anonymous poster hash: 6d795...430
Sillicious Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Tenker på det samme jeg og, har arr etter noen herpes utbrudd, mistet helt farge :/ Har kun tatovert øyebryn, men fikk veldig godt inntrykk av dette også da jeg var innom og så litt.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Tenker på det samme jeg og, har arr etter noen herpes utbrudd, mistet helt farge :/ Har kun tatovert øyebryn, men fikk veldig godt inntrykk av dette også da jeg var innom og så litt. OT: men hvor tatoverte du brynene, og ble du fornøyd? Anonymous poster hash: 7fb71...00b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Husk å velge en farge som er veldig lik leppene dine, hvis ikke ser det fælt ut når du ikke har på en mørkere leppestift. Anonymous poster hash: fc093...dbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå