superpuma Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Sist uke klarte jeg å miste kortlommen min med alle kortene mine i, på lesesalen på universitetet i Bergen. Husker at jeg tok den med opp da jeg skulle på toalettet fordi jeg var redd for at den skulle bli stjålet (så ironisk), og glemte den sikkert der. Fikk helt panikk da jeg plutselig oppdaget at jeg ikke hadde den på meg lenger. Forferdelig kjipt å måtte skaffe seg nye kort osv. Men noe av det kjipeste var at jeg også hadde kontanter i (700 kroner), og en fattig student som meg trengte virkelig de pengene... Levde egentlig i god tro på at noen ville levere den inn, ettersom alt av kontaktinformasjon lå inni kortlommen. Synes det er ekkelt å gå rundt å vite at noen av de andre studentene har tatt den helt samvittighetsløst, og vet hvem godt jeg er. Sliter også med å forstå hvordan det går an å gjøre slik, men sikkert bare fordi jeg alltid leverer sånt inn selv. Jeg har så lyst å henge opp en lapp eller noe... Må tydeligvis ha veldig dårlig karma, er så uheldig hele tiden. Selv vennene mine sier at de ikke forstår hvorfor - jeg er jo den som er mest forsiktig av alle. Nå i ettertid sliter jeg veldig med en slags skyldsfølelse. Mye grunnet pengene som jeg fikk i gave av foreldrene mine ikke har så mye penger selv. Pleier dessuten aldri bære større summer kontanter på meg, og da var det ekstra bittert at det skjedde når jeg glemte akkurat det. Føler meg så dum og anvarsløs. Vet jeg bare må komme meg over det, men synes det er vanskelig. Tar meg hele tiden i å tenke på alt jeg kunne brukt dem til... Endret 7. oktober 2014 av superpuma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå