Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For andre gang opplever jeg å bli arb.ledig.

Ser navsiden er endret på siden forrige gang.

Jeg sliter med å få det til. Skjemaer osv. Etter mye prøving og feiling i dag, tror jeg det er i orden

For å forsikre meg, lette jeg etter en mailadresse. Tenkte å spørre, og få et skriftlig svar på at jeg hadde gjort det rett, alt var sendt inn og fylt ut riktig.

Nei, det er ikke noen mail jeg kan sende der

Så ringer jeg nav, og spør om alt er ok, hun sa ja. Jeg spør om jeg kan få en mail på det? Nei.

Man kan ikke få noe skriftlig derifra? Er det for at de skal ha ryggen fri? i tilfelle en feil?

Grunnen er at jeg har dårlig erfaring fra forrige gang.

Jeg ble syk og ledig på samme tid. Så jeg kontaktet forvaltningen pga dette.

Hun veiledet meg, slik at alt ble gjort riktig. Det endte med at jeg fikk avslag for det var gjort feil.

Mine argumenter om at jeg fikk hjelp fra forvaltningen, og de sa det var rett.

Da ble jeg spurt o jeg hadde det skriftlig.



Anonymous poster hash: fffbc...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...