netpuppy Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har arvet noen veldig fine hatter, men ingen av dem hadde med hatteeske og jeg aner ikke hvordan jeg skal oppbevare dem så de holder seg fine. Noen steder å få tak i hatteeske kanskje?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har et eget rom til dem. Anonymous poster hash: 308f4...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Mine ligger bare på toppen i klesskapet... Men siden dine er så gamle, ville jeg ha funnet esker til dem ja Anonymous poster hash: b3f6f...ad6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Er det virkelig noen utenom kongelige som har så mange hatter at de faktisk må ha et eget sted for dem? Hvis man ikke liker å kle seg ut da.... Anonymous poster hash: 75e34...40c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Hvis det er gamle, verdifulle hatter så er det jo greit at de ikke blir smadra/ødelagt av andre ting... Anonymous poster hash: b3f6f...ad6
netpuppy Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2014 Er det virkelig noen utenom kongelige som har så mange hatter at de faktisk må ha et eget sted for dem? Hvis man ikke liker å kle seg ut da....Anonymous poster hash: 75e34...40c Som ab-en over meg sier, det er gamle, fine hatter som nok var ganske dyre i sin tid så har ikke lyst at de skal bli klemt eller ødelagt på andre måter. I tillegg er det arvegods så de har jo en god porsjon sentimentalverdi i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har ikke hatter! Det er så harry... Legg dem i en pappeske og putt oppi møllkuler.Anonymous poster hash: 35c39...a61
Gjest Tigress Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Søk på nettet etter ein modist, dei kan kanskje hjelpe deg meg kor du får kjøpt hatteesker.
Viktualia Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 På øverste hylle i klesskapet. Men hatteesker er å anbefale, for det blir jo litt støv og det kan være vanskelig å få vekk. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Øverste hylle i garderoben. Og 'harry'? Ja, det må jo en AB bare synes - hvilke typer hatter er det som er så 'harry' da? - venter spent. Vi snakker ikke om det nordmenn så feilaktig kaller 'en caps', men om elegante hatter som kompletterer et antrekk. 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg arvet også en femten hatter og lette nærmest overalt etter hatteesker, men ga opp. Nå har jeg plastpose eller bomullspose rundt dem, og de ligger øverst i klesskapet. Sliter litt med å finne bomullsposer til de største hattene og dessverre kan jeg virkelig ikke sy. Når jeg får bedre råd skal jeg få sydd poser til disse. Ble litt usikker på om det egentlig heter bomullspose. Jeg mener skopose som man bruker når man reiser bort, bare større. Anonymous poster hash: 84d39...502
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg kjøpte noen esker fra en hattemaker i Oslo , kostet litt men ikke hårreisende. Anonymous poster hash: 78e40...739
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg kjøpte noen esker fra en hattemaker i Oslo , kostet litt men ikke hårreisende.Anonymous poster hash: 78e40...739 Det var bra det ikke var hårreisende, da, for da kunne det blitt vanskelig å få brukt hattene. Anonymous poster hash: 308f4...dc6 1
Gjest Ravna Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå