Amber Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har hatt min i maaange år, men den holder på å ta kveld så jeg må ha ny. Det er jo svinedyrt! Mener å ha hørt at GHD er best, men den koster jo 2000,- kroner! Tips?
neon_sun Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har ghd, men er ikke så overbevist som alle andre. Liker faktisk bedre de jeg har hatt fra Remington. Myye billigere, kanskje litt mindre holdbare, men gjør jobben like godt. 2
Amber Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har ghd, men er ikke så overbevist som alle andre. Liker faktisk bedre de jeg har hatt fra Remington. Myye billigere, kanskje litt mindre holdbare, men gjør jobben like godt. Hvor får man kjøpt Remington da?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Amber, on 07 Oct 2014 - 12:34, said: Hvor får man kjøpt Remington da? Elkjøp, Clas Ohlson, Lefdal... Anonymous poster hash: 604e9...7b5
neon_sun Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Og diverse parfymeri. Husk å velg, uansett merke, en som er skånsom for håret.
Via Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er veldig glad i min ghd, jeg! Hatt min i... Snart tre år, fungerer fortsatt like bra. Jeg kjøpte min på feelunique, da får du den mye billigere enn i Norge. Du må riktig nok betale toll og moms, men bare du beholder kvitteringen blir den tilbakebetalt av feelunique. Jeg betalte ca. 1100,-, måtte så ut med 500-600 kroner på postkontoret, men fikk disse tilbake ganske fort etterpå. Bare google "tilbakebetaling moms feelunique", så får du oppskriften på hvordan det gjøres - hvis du bestemmer deg for ghd, da! .)
Jacinta Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er veldig fornøyd med min GHD, og har hatt den i 2-3 år. Den fungerer fremdeles like bra, og det er en av tingene som gjør prisen verdt det. I tillegg sies det at den sliter mindre på håret.
vimsefrøken Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er mer glad i min Corioliss K2, den har kapsel på seg som du kan velge om du ønsker Argan oil for glans eller Keratin for å styrke håret med proteiner, jeg absolutt elsker den, håret mitt som er krøllete blir faktisk rett, og holder seg rett i flere dager. Og det er en oppgave ingen andre glattetenger før har klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå