AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Hei, Jeg har nylig fyllt år og fått en del penger til fødselsdagen min. Dette er første året på lenge jeg faktisk har råd til å kjøpe meg noe uten å måtte sette kompromiss på det daglige budsjettet/gå ut over det faste avdraget til sparing. "Problemet" (Ja, det er vel egentlig ikke et problem) er at ettersom jeg har levd såpass nøkternt i mange år vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal unne meg med! Ting/opplevelser osv.... Surfet en del på nettet og tenker stadig på alt at nei, det var mye for xx gjenstand, disse pengene burde jeg spare. Noen forslag? Hva ville du kjøpt deg? Har i utgangspunktet 3.500 å bruke, men kommer nok ikke til å bruke mer enn max 2000 (her setter det ansvarlige mennesket seg på bakbeina dessverre ) Anonymous poster hash: cc0bc...67c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Tja, hvorfor ikke ta noe kroppslig velvære? Massasje, manicure +++, frisør...full pakke! Utrolig deilig Anonymous poster hash: dd724...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Tja, hvorfor ikke ta noe kroppslig velvære? Massasje, manicure +++, frisør...full pakke! Utrolig deilig Anonymous poster hash: dd724...6c1 Fått frisørtime i gave med klipp og striping så det gleder jeg meg masse til! Vil egentlig ha noe som "varer litt" , men tusen takk likevel! Massasje hørtes faktisk utrolig deilig ut! TS Anonymous poster hash: cc0bc...67c 1
Gjest HowardRoark Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Om det ikke er noen materielle ting du har lyst på eller behov for, hva med en langweekend en plass? Du kan helt sikkert få til noe for i hvert fall 3 lapper. Jeg synes alltid reising og minnene det medbringer er vel verdt pengene. Reiser alt for lite selv. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Hei, Jeg har nylig fyllt år og fått en del penger til fødselsdagen min. Dette er første året på lenge jeg faktisk har råd til å kjøpe meg noe uten å måtte sette kompromiss på det daglige budsjettet/gå ut over det faste avdraget til sparing. "Problemet" (Ja, det er vel egentlig ikke et problem) er at ettersom jeg har levd såpass nøkternt i mange år vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal unne meg med! Ting/opplevelser osv.... Surfet en del på nettet og tenker stadig på alt at nei, det var mye for xx gjenstand, disse pengene burde jeg spare. Noen forslag? Hva ville du kjøpt deg? Har i utgangspunktet 3.500 å bruke, men kommer nok ikke til å bruke mer enn max 2000 (her setter det ansvarlige mennesket seg på bakbeina dessverre ) Anonymous poster hash: cc0bc...67c Ting jeg har kjøpt meg selv i bursdagsgave de siste årene: -mobiltelefon -tur til eksotisk sted -datamaskin I år kjøper jeg nettbrett. Som singel gir jeg meg selv den gaven en kjærest ville gitt. Spørsmålet, ts, er hva du ønsker deg? Vintersko? Ferietur? Data? Kamera? Nye kaffekopper i det ekstra fancy merket du har siklet etter i 3 år? Vi ønsker oss alle ett eller annet. Anonymous poster hash: 7ee02...a12
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 TS her! Jeg har liksom det jeg trenger (Fikk mac i gave for et par år siden, har fotoutstyr, trenger ikke ny telefon ettersom den jeg har funker, en reise har jeg ikke mulighet til å dra på pga studier/deltidsjobb..) Men vurderer spa, eventuelt nye klær Er bare så usikker på klær, føler de klærne jeg har er klassiske og fungerer fint og at det er unødvendig å kjøpe nye klær. Får se litt an! Anonymous poster hash: cc0bc...67c
Bex Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg hadde kjøpt ei fin veske. Den har du glede av i mange år, og en fin skinnveske er skikkelig stas å eie
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Ville kjøpt et skjerf i kashmir Vurderer faktisk å kjøpe meg et skikkelig skjerf jeg har sett her i byen! Ønsket meg det i ca et år og koster 599 TS Anonymous poster hash: cc0bc...67c 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er litt som deg. Jeg skeier ut og får renset tennene en gang i året i tillegg til den vanlige sjekken. For meg er det mer luksus enn matrielle ting. Anonymous poster hash: 61026...068
Jade Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Kanskje du mangler et objektiv til kameraet? Eller kanskje et fotokurs? En fin veske?
Neket Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Bursdagspenger bruker jeg til ting jeg kunne tenke meg, men ikke vil bruke mine surt opptjente penger til. Får også beskjed av giver at pengene ikke skal brukes på mat og regninger Et år kjøpte jeg en hettejakke til den nette sum av 1500 kr. Jeg hadde helt vondt da jeg gikk ut av butikken for jeg syntes det var en hårreisende pris, men jeg hadde på forhånd forsvart kjøpet med bruksområder, materiale osv (den var i ull). Det er en av de beste investeringene jeg har gjort. Jeg TRENGTE den ikke, men jeg hadde lyst på. Og jeg har fått brukt den MYE. Ta deg en runde du, TS. Kanskje du finner noe du har lyst på. Om det nå er det skjerfet, et klesplagg som du ikke TRENGER, men allikevel får brukt. Massasje og manikyr hadde jeg ikke giddet å bruke de på, de kan du ikke ta frem om et år og si "dette brukte jeg de pengene på". Men en opplevelse har man jo også alltid med seg (og du kan jo dokumentere den godt med kameraet du allerede har ) 2
snoker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg hadde uten tvil kjøpt utstyr til kenwood maskinen min :D og hvis jeg virkelig skulle vært gal hadde jeg kjøpt den rosa kitchen maskinen jeg har ønsket meg i mange år, selv om jeg har en kjøkken maskin :D
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 En gitar om du ønsker å lære deg det? Eller hva med en banjo? Ellers er jo ting som en jakke, veske, klokke, sko osv. fint, noe du kan ha glede av lenge. Dra på en konsert/teater/show. Kjøpe deg noe fint turtøy om du liker å gå tur for eksempel, eller andre ting til en hobby du har eller ønsker å starte med? Anonymous poster hash: e088f...eaa
Puny Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 TS her! Jeg har liksom det jeg trenger (Fikk mac i gave for et par år siden, har fotoutstyr, trenger ikke ny telefon ettersom den jeg har funker, en reise har jeg ikke mulighet til å dra på pga studier/deltidsjobb..) Men vurderer spa, eventuelt nye klær Er bare så usikker på klær, føler de klærne jeg har er klassiske og fungerer fint og at det er unødvendig å kjøpe nye klær. Får se litt an! Anonymous poster hash: cc0bc...67c Det hørtes litt ut som du burde kjøpe noe på tilbud til en god pris, for at du skal føle at du " får noe igjen for dem" hva med noe som ikke er i sesong nå? Ny sykkel? Nye joggesko?
Gjest Iben Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Du kan få utrolig mye smågodt for 2000 kroner, just sayin. 4
Surriball Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Jeg er litt som deg, TS! Tror jeg hadde kjøpt meg et møbel jeg har ønsket meg lenge. En godstol eller noe sånt. Eller en ny, fin vinterjakke. Kanskje et nettbrett? Endret 8. oktober 2014 av Stjernesol
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Du kan få utrolig mye smågodt for 2000 kroner, just sayin. I USA kan man få flere gønnere til samme pris, just sayin. Anonymous poster hash: 74e78...15e 2
loffen Skrevet 8. oktober 2014 #20 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg hadde uten tvil kjøpt utstyr til kenwood maskinen min :D og hvis jeg virkelig skulle vært gal hadde jeg kjøpt den rosa kitchen maskinen jeg har ønsket meg i mange år, selv om jeg har en kjøkken maskin :D Hva med et smykke TS, et armbånd eller en fin ring? Eller en deilig varm vinterjakke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå