Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har SÅ lyst på ombrefarget hår. Jeg har en fast frisør som jeg har gått til i to år nå, og hun er ganske dyktig, men er ombrefarging noe alle frisører kan OG er gode på? Og hvor mye betalte du? Jeg skal ha fra lyst til mørkt, altså lyst i røttene og mørkere ut i tuppene. Håret mitt er skulderlangt.

Anonymous poster hash: c40e1...601
Videoannonse
Annonse
Gjest fotballflue
Skrevet

Nei, alle frisører er ikke flinke til det. Det er faktisk mange som rett og slett ikke får det til.

Spør først om hun har gjort det før, og om hun får det til :)

Skrevet

Ombre er jo bare sååå 2013. Haha, det var det jeg fikk høre av en kollega (jobber i barnehage) da jeg sa jeg ønsket meg ombre, for ca et halvår siden. Ønsker meg det fortsatt. Jeg synes ombre er skikkelig kult uansett om det er om 5 år!! Men jeg tror det er lurt å gå til en frisør som kan det :)

Anonymous poster hash: b96c2...e14
Skrevet

Ombre er jo bare sååå 2013. Haha, det var det jeg fikk høre av en kollega (jobber i barnehage) da jeg sa jeg ønsket meg ombre, for ca et halvår siden. Ønsker meg det fortsatt. Jeg synes ombre er skikkelig kult uansett om det er om 5 år!! Men jeg tror det er lurt å gå til en frisør som kan det :)

Anonymous poster hash: b96c2...e14

sier seg selv hvorfor hun syntes det når hu jobber i barnehage

Anonymous poster hash: 0d760...d2b

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ombre-farge håret mitt hos frisør i neste uke, og jeg sa i fra hva jeg ville gjøre når jeg bestilte time. Regner med de fikser en frisør som vet hva hun driver med. Jeg kommer i tillegg til å spørre henne om hun har gjort det før. Kommer til å nekte å la henne røre håret mitt om hun ikke er flink på ombre. Har hørt om så mange som ikke får det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...