AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Hei. Faren min har bursdag om 2 uker og blir 39 år, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til han ! Han har liksom alt fra før.... Noen forslag? Jeg er bare 15 år så det kan ikke være så veldig dyrt Takk på forhåndAnonymous poster hash: 6441b...081
Gjest constance90 Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 De blir alltid glad for boxere og sokker
Gjest Aella Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Har han noen hobbier? For da kan du jo kanskje ta utgangspunkt i det? Eller kjøp en film/serie han liker, brettspill dere kan spille sammen, eller gjør det enkelt å bak favorittkaka hans
skruf Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Hva med ei god drikkeflaske, f.eks camelback? Koster ikke så mye, og er alltid kjekk å ha med på tur, i bilen, på trening..
Trollbarn Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Ting jeg har gitt min far (som heller aldri trenger/ønsker seg noe): Presskannekaffe, sjokolade/konfekt, boks med hjemmelagde cookies, abonnement på Illustrert Vitenskap, ullundertøy (han liker å gå tur), pysjamas, tøfler, gavekort på kinobilletter, joggebukse/"kosebukse". Håper du finner på noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå