Gå til innhold

Boken om meg - Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min mor laget en boken om meg da jeg var liten. Den er veldig innholdsrik med alt fra mamma var gravid og til jeg begynte på skolen. Rare ting jeg gjorde og sa, første smil/tenner/skritt/osv. Mange bilder + tekst. Det var en bok som allerede inneholdt det grunnleggende,så det var bare til å fylle inn, men mamma har gjort veldig mye ut av det.

Jeg ønsker å lage det samme til mine barn, men klarer ikke finne en bok med like mye innhold. Hadde håpet å kunne finne en som var så lik som mulig, for jeg er ikke noe flink til scrapping.

Noen som har tips? Gjort lignende for deres barn? Min bok er kjøpt i ca 85-95-tallet.

Anonymous poster hash: e984e...91c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest er det sider som er blanke bakover. Jeg har bøker som heter "mine første år" de kjøpte jeg på begynnelsen av 2000 tallet til mine unger. Der er det trykket opp dilldall også er det blanke sider. De kjøpte jeg på bokhandelen. Kanskje du skal ta en tur innom en bokhandel og sjekke?

Skrevet

Som oftest er det sider som er blanke bakover. Jeg har bøker som heter "mine første år" de kjøpte jeg på begynnelsen av 2000 tallet til mine unger. Der er det trykket opp dilldall også er det blanke sider. De kjøpte jeg på bokhandelen. Kanskje du skal ta en tur innom en bokhandel og sjekke?

Den lokale bokhandelen hadde ingen inne, visste ikke om/når de fikk heller. Skulle selvsagt ønske jeg kunne bla i de før jeg kjøpte.

Blir en stund til neste bytur, og så er jeg litt utålmodig :P

Ts

Skrevet

ok, jeg skal til byen idag, kan se innom noen bokhandlere og gi tilbakemld. Kanskje du kan handle dem på nett :-d

Skrevet

ok, jeg skal til byen idag, kan se innom noen bokhandlere og gi tilbakemld. Kanskje du kan handle dem på nett :-d

Utrolig hyggelig gjort av deg! :D

Ts

Skrevet

Jeg har en bok som heter "Boken om meg" av Terese Oman (Omsn med to todelt over O slik at d blir svensk Ø). Vet de selger den bl.a. På Sprell i Oslo, men har sett den andre plasser også. Kjempefornøyd med den!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en bok som heter "Boken om meg" av Terese Oman (Omsn med to todelt over O slik at d blir svensk Ø). Vet de selger den bl.a. På Sprell i Oslo, men har sett den andre plasser også. Kjempefornøyd med den!!

Jeg glemte helt at jeg hadde startet denne tråden jeg! Beklager...

Setter pris på tipsene deres! Både boken av Terese Oman og Babykrøniken virker som interessante valg. Må snart få tatt meg en bytur å se om jeg finner de i bokhandlerne. Har veldig lyst å bla i de før jeg kjøper...

Ts

Anonymous poster hash: eddef...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...