AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg poster som anonym for ørtende gang. Har så mye jeg lurer på og er bekymret, trist og lei. Har så lenge jeg kan huske hatt milde menstruasjoner. Dvs at det har holdt med papir i trusa, og mensen har vart i tre dager. Hadde en utskrapning i mars, og de to påfølgende menstruasjonene var rikelige til meg og være, og varte i rundt seks dager. Så kom en normal mens, og den jeg har nå var slik: En dag med spotting. En dag med mens (ett bind holdt hele dagen). Natt til i dag blødde jeg ingenting, og nå spotter jeg bare igjen. Ved siste GU ble det påvist en tykk, fin livmorslimhinne, men blir bekymret når jeg ikke blør mer enn jeg gjør nå. Tok også el-test denne syklusen, hvor jeg fikk positivt utslag på testen. Er det noe feil med meg? Anonymous poster hash: 0f8cc...f12
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Nei, du høres jo helt normal ut. Heldig som blør lite Anonymous poster hash: f80ec...751
Gjest Snuttepi Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg blør også veldig lite, men har blitt lett gravid allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå