AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Hadde en første date (jeg er mann) med en time på kafé, det gikk bra, jeg tok initiativet til litt lett berøring underveis og til slutt ble det en klem. På andre date som kommer skal vi blant annet ut og gå litt, hva vil være naturlig på dette stadiet? Å bare gå ved siden av hverandre uten å gjøre noe blir vel for dumt? Å ta initiativ til å holde hender, blir det for voldsomt? Holde rundt skulderen? Tilby 'albuen' å holde i som i gamle dager? Det blir et sted hvor ingen kjenner noen andre om det har noe å si. Husker jeg var på en tilsvarende andre date hvor vi bare gikk ved siden av hverandre, skjønner at det nok var for feigt, og ble jo ingen flere.Anonymous poster hash: 783f6...b44
Gjest daisydaisy Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Ikke tenk på hva som vil være naturlig for andre på dette stadiet. Gjør det som føles riktig for deg. Noen går veldig fort frem allerede på andre date, mens andre liker at ting går i et roligere tempo.
Gjest HowardRoark Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Ja, hva er naturlig for deg? Som du sikkert alt skjønner, er kvinner forskjellige, men samtidig er jeg av den oppfatning at så lenge det er naturlig for deg, så vil de i stor grad følge etter om du leder på en fin måte og ikke gjør noe stort ut av dine berøringer. Mitt aller første tips som jeg synes utgjør en stor forskjell er at jeg alltid setter meg ved siden av henne. Jeg sitter aldri rett ovenfor henne. Ovenfor hverandre er mer anspent, direkte, intenst, intervjupreget og gir en litt jeg-mot-henne følelse. I tillegg er det vanskelig å berøre og eventuelt kysse henne. Ved siden av hverandre er mer avslappet, som om vi alt kjenner hverandre og gir heller en vi-mot-verden følelse. I tillegg gjør det berøring enkelt. Det jeg gjør under møtet er enkle og relativt raske berøringer, for eksempel på lår eller skulder. Ikke ut av det blå, men gjerne i forbindelse med noe jeg eller hun sier, om hun ler, osv. Forrige gang jeg traff en jente gjorde jeg alt dette og når vi forlot lokalet vi var i og begynte å rusle (jeg skulle følge henne til t-banen), så lette jeg etter hånden hennes og tok den i min. Fortsatte å snakke som normalt, samtidig som vi nå kommuniserte på et annet nivå også. Etter noen hundre meter fant jeg det naturlig å stoppe opp litt. Dro henne litt mot meg slik at hun sto rett overfor meg. Gav henne et kompliment, så på hverandre et lite øyeblikk, følte stemningen var der og kysset henne. Endret 7. oktober 2014 av HowardRoark 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå