AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Vi har solgt leiligheten, og overtakelsen er om noen dager. Vi vasket oss helt ferdig der for ca en uke siden. Er det nødvendig å dra tilbake før overtakelse og tørke støv, støvsuge osv? Anonymous poster hash: 6c349...98a
Gjest Aella Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg vet ikke om det er nødvendig, men jeg ville helt klart gjort det, bare for å være på den sikre siden.
_Aries Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Tviler på at det er nødvendig dersom det kun er en uke siden og leiligheten i tillegg har vært ubebodd. Du kan jo alltids stikke innom og sjekke for sikkerhetsskyld da.
Athene Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg ville tittet innom. Dersom det er et lite støvlag er det raskt å tørke over, og om det har kommet noe skit på vinduene eller en edderkopp/flue i vinduskarmen fjernes det raskt. Greit at ting er så shinet som de kan være, hvis ny eier ser noe er det lett å gå på jakt etter mer... Greit å gi et godt førsteinntrykk av vaskingen.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Skal ikke sleger og kjøper møtes i leiligheten for å gå igjennom og se at kjøper godtar selges utvasking og for nøkkeloverrekkelse? Det gjorde vi. Megler pleier å gi beskjed om at pengeneer på konto og at nøkler kan overleveres.Anonymous poster hash: 75642...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå