Gå til innhold

Spørsmål om utvasking av leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har solgt leiligheten, og overtakelsen er om noen dager. Vi vasket oss helt ferdig der for ca en uke siden. Er det nødvendig å dra tilbake før overtakelse og tørke støv, støvsuge osv?

Anonymous poster hash: 6c349...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er nødvendig, men jeg ville helt klart gjort det, bare for å være på den sikre siden.

Skrevet

Tviler på at det er nødvendig dersom det kun er en uke siden og leiligheten i tillegg har vært ubebodd. Du kan jo alltids stikke innom og sjekke for sikkerhetsskyld da. :)

Skrevet

Jeg ville tittet innom. Dersom det er et lite støvlag er det raskt å tørke over, og om det har kommet noe skit på vinduene eller en edderkopp/flue i vinduskarmen fjernes det raskt.

Greit at ting er så shinet som de kan være, hvis ny eier ser noe er det lett å gå på jakt etter mer... Greit å gi et godt førsteinntrykk av vaskingen.

Skrevet

Skal ikke sleger og kjøper møtes i leiligheten for å gå igjennom og se at kjøper godtar selges utvasking og for nøkkeloverrekkelse? Det gjorde vi.

Megler pleier å gi beskjed om at pengeneer på konto og at nøkler kan overleveres.

Anonymous poster hash: 75642...22f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...