Gå til innhold

Hvis du hadde en uke igjen å leve...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke akkurat arven etter meg hadde blitt preget noe særlig av om jeg hadde tatt opp et forbrukslån, også dødd. (Jeg eier vel kanskje verdier for 70tusen (inkl klær), og har tre ganger så stort studielån som det jeg eier..)

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet
Jeg hadde

dag 4: dratt til typen og hatt meg der hele dagen

Jeg ville kanskje ventet med å dra til ham til etter jeg hadde hatt meg med ham... :wink::ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Den tok meg 20 sek å skjønne, dume ape meg :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Bygd et romskip og reist rundt i universet.

Det hørtes jo bra ut, men åssen skulle du fått til det? Tenker på teknologi, penger? Kjenner du noen aliens, kanskje? I såfall er du min beste venn! :wink::tommelsmil::ler:

Skrevet

Det hørtes jo bra ut, men åssen skulle du fått til det? Tenker på teknologi, penger? Kjenner du noen aliens, kanskje? I såfall er du min beste venn! :wink::tommelsmil::ler:

Jeg kjenner flere aliens.. men om de hadde klart å ordne dette på en uke er vel et spørsmål.. :ler:

Skrevet

Jeg ville kanskje ventet med å dra til ham til etter jeg hadde hatt meg med ham... :wink::ler:

Det er jeg helt enig med deg i... :ler:

Skrevet

Hm.. ego og grunn som jeg er hadde jeg reist sporenstreks opp til min "tapte" kjærlighet i livet - kidnappet ham og tilbrakt uka i senga med ham... (på Hawaii f.eks)

Selvfølgelig hadde dette også inkludert masse god mat og annet herlig...

Gjest GreenSky
Skrevet
Hm.. ego og grunn som jeg er hadde jeg reist sporenstreks opp til min "tapte" kjærlighet i livet - kidnappet ham og tilbrakt uka i senga med ham... (på Hawaii f.eks)

:o Hrmpf! Mulig jeg også hadde sporet opp min store "tapte" kjærlighet og banket han grundig. :sjarmor: Kjærlighet/hat, liksom... :oops:

Skrevet

:o Hrmpf! Mulig jeg også hadde sporet opp min store "tapte" kjærlighet og banket han grundig. :sjarmor: Kjærlighet/hat, liksom... :oops:

Kan være like tilfredsstillende det der... :hoho:

Gjest TomKrus
Skrevet

Jeg har bare en uke igjen å leve. Må jo forsøke å gjøre det jeg alltid har hatt lyst til da :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville tatt med meg familien til varmere strøk, og bare kost oss sammen hele uken.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg hadde tatt meg opp ett stort lån og kjøpt pepper, e, syre og hest for de.. De tre siste dagene skulle jeg vært helt på trynet hele tiden og avsluttet med en overdose.. Dagene før hadde jeg ville vært sammen familie og venner.. Hadde også ringt Lars Ole for å fortelle hva jeg føler..

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville brukt tiden sammen med de som står meg nærmest.

Gjest gjest1
Skrevet

Måtte ha prøvd E bare én gang, for å se hva som er så fantastisk med det. På den rusen skulle jeg ringt rundt til alle jeg er glad i og fortalt dem at jeg er glad i dem.

resten av tiden skulle jeg brukt til å rydde opp så de andre slipper og ha en forjævlig jobb med å rydde etter meg, og så skulle jeg bare kost med ungene mine, og fortalt skaubjønn at jeg er fryktelig glad i ham...eller det hadde jeg vel allerede gjort det da, i E-rus.

Så hadde jeg brukt alle pengene mine (er ikke så veldig mye da) på å kjøpe inn masse god mat og drikke og så skulle jeg hatt en avskjedsfest for alle jeg er glad i, og vi skulle danset og drukket og spist helt til jeg stupte.

Skrevet
Jeg ville tatt med meg familien til varmere strøk, og  bare kost oss sammen hele uken.

Spørs om det hadde vært mulig å kose seg i det hele tatt når man visste at man kun har 1 uke igjen å leve...? Tror det hadde vært en heller laber stemning rundt bassenget da gitt.

Skrevet
Jeg ville kost med mannen min og datteren min og gjort hverdagslige ting sammen med dem. Sittet i sandkassen og lekt på domphusken og slikt. Og jeg skulle vært hest for henne så mye hun orket.
Og når jeg tenker meg om ville jeg nok begynt å røyke igjen, og sunget karaoke (det har jeg nemlig aldri våget).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...