AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er 38 år. Er det bare å gi seg noen år til mannfolka på min alder er separerte/skilte (med de barna de ønsker seg). Synes det er litt håpløst med den datinga når alt handler om det. Vil ingen menn bare ha en partner? Anonymous poster hash: 812ca...055
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er 38 år. Er det bare å gi seg noen år til mannfolka på min alder er separerte/skilte (med de barna de ønsker seg). Synes det er litt håpløst med den datinga når alt handler om det. Vil ingen menn bare ha en partner? Anonymous poster hash: 812ca...055 Jo, veldig mange oss også. Anonymous poster hash: 1fec4...00d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Mye av avvisningene kommer også på grunn av hvordan man oppfører seg. Anonymous poster hash: 2b21d...0b3 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Mann på 42 her. Om jeg skulle etablere meg med ny partner så SKAL hun være ferdig med barn, evt vil ikke ha idet hele tatt. Har nok barn og vil ikke tilbake til småbarnsperioden. Vil heller ikke ha det på samvittigheten at jeg tok fra en kvinne muligheten til å bli mor. For jeg veit det er en fantastisk ting å være far. Men har 3 stk og det holder for meg. Og dette gjelder selv om Megan Fox kom krypende med tårevåte øyne Tror det gjelder for flere menn en meg..... Anonymous poster hash: 2dc2e...963 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Det er selvsagt menn der ute som ikke vil ha barn. Ellers tror jeg at det letteste for deg er å date menn noen år eldre som er skilt. Anonymous poster hash: 7b96f...b31
super-s Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Det med å ønske seg barn/ikke ønske seg barn er en stor greie for folk. Hvis man ønsker seg barn, så skal man ikke inngå noe kompromiss og bare la være å få de barna de ønsker seg, og samme motsatt vei. Det er like viktig for en mann som vil ha barn å få det, som det er for deg å ikke få det. Når det er sagt, så finnes det mange menn som ikke ønsker seg barn. Du må bare lete litt hardere. Edit: autocorect Endret 7. oktober 2014 av super-s 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er 36 år og kvinne, treffer da mange menn på min alder som har barn, og er ferdige med barn. Problemet mitt er at vi bor gjerne litt fra hverandre, så er ingen av oss flyttbare. Anonymous poster hash: b107f...b39
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er 31, kvinne og vil ikke ha barn. Akkurat i denne alderen er det hvertfall ikke lett å finne partner. Anonymous poster hash: 51f0f...947
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Det der har vært mye av mitt problem opp igjennom tiden. Jeg vil ikke ha barn og da jeg var yngre, så ville mannfolka jeg var sammen, gjerne ha barn. Ergo ble det en real interessekonflikt her. Noen droppa meg og jeg droppa andre. Jeg er sjeleglad det ikke ble noen av de mannfolka og lever nå som barnefri dame i 40-åra. Og i min alder, så er de fleste mannfolk enten lykkelig barnefri eller ferdig med små barn. Heldigvis. Anonymous poster hash: aa3b8...b23
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er 24 og vil ikke ha barn... Har funnet den perfekte mann Han har et barn fra før. Anonymous poster hash: 74ebc...1b8
Wonderbitch Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Men får dere ikke på en måte barn når dere blir sammen med en som har barn fra før? Om de ikke er voksne da. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Men får dere ikke på en måte barn når dere blir sammen med en som har barn fra før? Om de ikke er voksne da. Godt poeng. Jeg vil heller ikke ha en mann som har barn. Ergo: jeg har ikke mye å velge mellom. TS Anonymous poster hash: 812ca...055
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Godt poeng. Jeg vil heller ikke ha en mann som har barn. Ergo: jeg har ikke mye å velge mellom. TS Anonymous poster hash: 812ca...055 Selvinnsikt er ikke din sterke side. Anonymous poster hash: a40f0...6fc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Utvalget tilgjengelige, attraktive menn som er interessert i monogami/ekteskap rundt 40 er lite. (Da ignorerer jeg attraktive menn i 30-årene som uansett prioriterer yngre kvinner). Det finnes de som er skilt med barn fra tidligere ekteskap. Noen av dem vil ikke ha fler. Dersom du ikke engang vil date denne gruppen, får du et problem. Dersom mennene du er interessert i kun gjelder single uten barn og uten lyst på barn, men lyst på en livspartner, har du forsvinnende få å velge iblant. Selv om du ser ut som Charlize Theron vil de måtte lete lenge. Slik er det bare. Jeg sier ikke at du skal bli stemor om du ikke vil, det kommer ingen til gode, men du får innfinne deg med at det kanskje bare blir deg. Anonymous poster hash: 7b96f...b31
Nowayback Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Mann på 42 her. Om jeg skulle etablere meg med ny partner så SKAL hun være ferdig med barn, evt vil ikke ha idet hele tatt. Har nok barn og vil ikke tilbake til småbarnsperioden. Vil heller ikke ha det på samvittigheten at jeg tok fra en kvinne muligheten til å bli mor. For jeg veit det er en fantastisk ting å være far. Men har 3 stk og det holder for meg. Og dette gjelder selv om Megan Fox kom krypende med tårevåte øyne Tror det gjelder for flere menn en meg..... Anonymous poster hash: 2dc2e...963 Megga Fox var pen i 2007.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 Dersom bare du har et barn fra før og du så letter etter en mann som ikke har barn fra før og ikke ønsker barn må du nok lete lenge Anonymous poster hash: 5040d...064
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Hva med oss som ikke har barn men vil ha det da, men nærmer oss 40? Ingen sjans for oss for barnløse menn? Anonymous poster hash: 2b21d...0b3 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er en mann på 39 som tenker veldig likt som deg. Jeg er glad i barn, har selv barn og kan gjerne tenke meg en partner som selv har barn og vet hva det innebærer, men samtidig så føler jeg meg for gammel for å få flere barn. Småbarnsperioden er jeg rett og slett ferdig med. Jeg dater ikke så mye rundt, men de gangene jeg har vært i et forhold etter skilsmissen min så har alltid dette med barn vært en dealbreaker. Jeg opplever at damer gjerne ser på det som positivt at jeg allerede er far, men at det blir miskommunikasjon fordi de tror at de over tid kan overtale meg til å få flere. Anonymous poster hash: bccbb...f0d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg kunne tenke meg og møtt en som hadde barn fra før og som var ferdig! Jeg er 34 år og møter helst menn som ikke har barn..Anonymous poster hash: 4c239...d2d
draug 75 Skrevet 9. oktober 2014 #20 Skrevet 9. oktober 2014 Dette er en beskrivelse av loven om del jævligst mulige. Jeg er 38 og har ingen barn - det er synd - og er en sånn gris som kunne tenke meg å faktisk få barn. (At jeg ikke har dem, er blant annet et resultat av et langt forhold til ei kvinne det aldri passet for, karrieremessig.) De kvinnene jeg møter, er av typen: 30-40: Har ingen og skal heller ikke ha. Punktum. (Som TS) 30-40: Har barn og skal ikke ha flere. 30-40: Har barn og vil ha flere, men med en mann som sjøl har barn og vet hva det innebærer. 30-40: Har ingen barn men ønsker seg. Vil ha barn, men med en mann som har barn fra før (vet hva det innebærer og kan være far.) Så vet jeg at det finnes menn som ikke vil ha barn eller flere barn, men som bare møter kvinner som vil ha barn. TS vil møte slike menn, men møter altså sånne som meg. De TS vil møte dermimot, står det om i tråder andre steder på forumet, der det spørres om ikke menn vil ha barn. Så konklusjonen blir at det virker en eller annen kosmisk kraft som sørger for at barnsjuke i 30- årene bare møter sine motsetninger. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå