Gå til innhold

Problemer med hull i øret/piercing. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to ting jeg lurer på om noen har tips til!

1. Har hull øverst i øret (helix), og har satt inn en liten diamantøredobb. Jeg liker veldig godt å ha det, men problemet er bare at hver gang når jeg skal sove så er den vond bak øret når jeg legger hodet på puten, da baksiden på øredobben stikker meg inn i huden. Derfor tar jeg den ofte ut om kvelden, noe som ofte gjør den vanskelig å få inn igjen. Noen som har tips til noe annet jeg kan sette i øret som ikke er ubehagelig om natten, slik at jeg slipper å ta det ut? Evt noe annet jeg kan gjøre?

2: Da jeg tok ut øredobben før helgen og glemte å sette den inn igjen, er det vanskelig å få den inn igjen. Altså, jeg får den inn halvveis, men når den skal ut igjen på andre siden så krangler den bare. Det er rart, for om jeg stikker den inn fra baksiden så får jeg den lett helt igjennom. Noen som har tips til dette? Er det mulig att det gror fast på innsiden av et hull men ikke utvendig?? Hva kan jeg gjøre for å få den på plass riktig vei ?

Anonymous poster hash: 87359...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som om det ikke har grodd skikkelig? Jeg har flere hull øverst i brusken, kan gå i mange måneder uten å ha noe i de, uten at det er et problem.. Men jeg vil anbefale en varm dusj for å myke opp huden, og tetreolje når du skal ha i øredobben. Tetreolje fungerer også veldig fint mot betennelser.

Angående det at det er vondt om natten, har du sett etter øredobber i bioplast? Kanskje det kan hjelpe. :)

• Liker 2
Skrevet

Hva med å kjøpe et piercingsmykke med diamant i stedet for å bruke en vanlig øredobb?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...