Gå til innhold

Daten kan bli stille lenge, stillhet stresser meg lett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det på samme måte? Når daten og jeg går på tur så kan han være stille lenge. Og da føler jeg det ubehagelig. Blir redd han er uinteressert osv. Vi har datet i over to måneder. Noen som føler slik likt? Og hvorfor er daten så lenge stille tror dere?

Anonymous poster hash: ec3b0...e00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ikke vet helt hva han skal si, sjenert, redd for å si noe feil osv? Mange muligheter, og det trenger ikke være at han er uinteressert!

Anonymous poster hash: a0276...3f3
  • Liker 2
Skrevet

Trådstarter: ja jeg blir stresset når stillheten kommer. Jeg finner alltid noe å si men han kan bli stille i pinlig lang stund. Og innimellom tar han intiativ til kyss og slikt. Før gjorde han det til stadigheter men nå kan det være stillhet svært lenge og plutselig tar han intiativ. Jeg har tenkt det med at han er kanskje brydd og sjenert....jeg vet ikke.

Anonymous poster hash: ec3b0...e00

Skrevet

Det er ingenting i verden som er bedre en stillhet.

Og det er faktisk slik at ikke alle er like snakkesalige.

Anonymous poster hash: 5c4ab...50b
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har alltid sett på det som et tegn på god utvikling når vi kommer dit at vi kan dele og nyte litt stillhet sammen også :).

Anonymous poster hash: 8430a...e92
  • Liker 1
Skrevet

Sånn kan jeg også være. Rett og slett fordi jeg ikke er noen skravlebøtte.

Anonymous poster hash: 38bed...5a5

Skrevet

Huff, kjenner igjen det. Føles så pinlig når det er stille når en går på tur ute. Jeg pleide ta armen hans rundt skuldrene mine hvis det ble veldig stille, så føltes det hvertfall mer komfortabel. Ellers sa jeg teite ting, og det var visst bare sjarmerende. :) Noen er komfortable med stillhet med en gang, andre trenger litt mer tid.

• Liker 2
Skrevet

Huff, kjenner igjen det. Føles så pinlig når det er stille når en går på tur ute. Jeg pleide ta armen hans rundt skuldrene mine hvis det ble veldig stille, så føltes det hvertfall mer komfortabel. Ellers sa jeg teite ting, og det var visst bare sjarmerende. :) Noen er komfortable med stillhet med en gang, andre trenger litt mer tid.

Hvordan går det nå da? Ble det noe bedre?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det nå da? Ble det noe bedre?

Nå venter vi barn om 3 måneder :fnise: Vi har det komfortabelt nå. Jeg sier fremdeles mye rart når det er stille for lenge, men who cares! Vi kan lett gå times tur uten at noen sier noe, eller bare ligge ved siden av hverandre i sofa/seng å fundere for oss selv.

• Liker 2
Skrevet

Nå venter vi barn om 3 måneder :fnise: Vi har det komfortabelt nå. Jeg sier fremdeles mye rart når det er stille for lenge, men who cares! Vi kan lett gå times tur uten at noen sier noe, eller bare ligge ved siden av hverandre i sofa/seng å fundere for oss selv.

Det fylte meg med håp :hoppendeglad:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...