Siljemo Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Farger øyenbrynene og de blir alltid for mørke! Ønsker noe mykere og lysere! Er brunette så ikke blonde Får man kjøpt hjemmekit?
Gjest constance90 Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Husker at HM hadde brynpudder i lys farge
Siljemo Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2014 Husker at HM hadde brynpudder i lys farge Tenkte på til farging
Dreamgirl Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Depend har tre forskjellige farger. Svart, brunsort og en lysere tone. Jeg pleide å bruke svart (er brunette) og hadde bare på i ca 5-6 min, da jeg ikke liker at bryna ser så "påtegna" ut, men måtte slutte å farge da jeg til slutt utviklet allergi. Men jeg anbefaler å bare bruke mindre tid enn det som står på pakka om du ikke vil ha så mørke bryn
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Depend har tre forskjellige farger. Svart, brunsort og en lysere tone. Jeg pleide å bruke svart (er brunette) og hadde bare på i ca 5-6 min, da jeg ikke liker at bryna ser så "påtegna" ut, men måtte slutte å farge da jeg til slutt utviklet allergi. Men jeg anbefaler å bare bruke mindre tid enn det som står på pakka om du ikke vil ha så mørke bryn Brukte bare 3 min sist på brunfargen, men all fargen bare setter seg. Får prøve med lysere da Anonymous poster hash: 15fc6...258
Perelandra Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg lurer på det samme som TS. Er rødhåret med helt lyse bryn. Uten farge er de nesten usynlige. Jeg pleier å bruke Depend brun permanentfarge, men skulle gjerne hatt en som er likere hårfargen.
Antlers Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Når man ikke vil ha så kraftig farge og sliter litt med å finne rett nyanse, anbefaler jeg kolokrem. Ligg langt unna hurtigfarging, velg heller god, gammeldags krem og hydrogenperoksid som du blander selv. Disse kitene finnes overalt, og kan også bestilles fra nettbutikk. Det er en del rødt i fargen "brun" fra kolokrem, Perelandra, så mulig det kan passe bedre (om det ikke er den du allerede bruker). TS: Mye kommer an på om du er varm eller kald, lys eller mørk brunette. Er du kald og ikke veldig mørk, ville jeg gått for "askebrun" fra kolokrem. Vil du ha en litt varmere farge med mer rødt i, prøv "brun". Trikset er å blande korrekt mengde av hver ingrediens. Når man ikke vil ha så intens/mørk farge, blander man inn færre dråper med hydrogenperoksid. Et sted mellom fem og sju dråper til 2 cm. krem burde gi ønsket resultat. Bland sammen godt. Man kan påføre umiddelbart etter dette, men selv synes jeg resultatet blir finest, samt at det går litt fortere, om jeg lar kremen få noe farge før jeg påfører. Om det er mer rødskjær man ønsker, lønner det seg nok å påføre umiddelbart, så man lettere kan kontrollere at det ikke blir for brunt. Så er det om å gjøre å finne ut hva som er perfekt virketid. Mindre enn fem minutter høres veldig lite ut når man bruker mindre mengde hydrogenperoksid, men ta det heller for tidlig enn for sent. Ble det ikke nok farge kan man jo bare farge på nytt. Det går også an å fjerne kremen fra et lite område for å sjekke, for så å påføre mer krem fra samme blanding hvis det ikke ser helt ferdig ut.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Når man ikke vil ha så kraftig farge og sliter litt med å finne rett nyanse, anbefaler jeg kolokrem. Ligg langt unna hurtigfarging, velg heller god, gammeldags krem og hydrogenperoksid som du blander selv. Disse kitene finnes overalt, og kan også bestilles fra nettbutikk. Det er en del rødt i fargen "brun" fra kolokrem, Perelandra, så mulig det kan passe bedre (om det ikke er den du allerede bruker). TS: Mye kommer an på om du er varm eller kald, lys eller mørk brunette. Er du kald og ikke veldig mørk, ville jeg gått for "askebrun" fra kolokrem. Vil du ha en litt varmere farge med mer rødt i, prøv "brun". Trikset er å blande korrekt mengde av hver ingrediens. Når man ikke vil ha så intens/mørk farge, blander man inn færre dråper med hydrogenperoksid. Et sted mellom fem og sju dråper til 2 cm. krem burde gi ønsket resultat. Bland sammen godt. Man kan påføre umiddelbart etter dette, men selv synes jeg resultatet blir finest, samt at det går litt fortere, om jeg lar kremen få noe farge før jeg påfører. Om det er mer rødskjær man ønsker, lønner det seg nok å påføre umiddelbart, så man lettere kan kontrollere at det ikke blir for brunt. Så er det om å gjøre å finne ut hva som er perfekt virketid. Mindre enn fem minutter høres veldig lite ut når man bruker mindre mengde hydrogenperoksid, men ta det heller for tidlig enn for sent. Ble det ikke nok farge kan man jo bare farge på nytt. Det går også an å fjerne kremen fra et lite område for å sjekke, for så å påføre mer krem fra samme blanding hvis det ikke ser helt ferdig ut. Tusen takk for kjempe bra svar Screenshoter, så jeg alltid har det tilgjengelig (a) Ser de har det på Vita, så blir bytur i morgen Anonymous poster hash: 15fc6...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå