AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 (Føler ikke at jeg fant rett forum for dette, men satser på at det kan gå under Generell debatt) På Finn.no, etter at man har logget seg inn og greier, kan man da sende en e-post (den Finn har integrert på nettsiden sin) til noen uten å må skrive inn eventuelt svare-adresse osv.? Ser de avsenderens e-post-adresse automatisk? Eller ser de e-posten og svarer på den igjennom Finn, på samme måte som jeg skriver den til de, så ingen av oss må tenke på det? Må jeg presisere at jeg ønsker svar på e-post og ikke på telefon, mon tro? Ser de i det hele tatt telefonnummeret mitt? Veldig rotete dette innlegget, men håper noen forstår spørsmålet mitt. For å oppsummere: jeg vil at de svarer meg på e-posten min. Må jeg presisere det/skrive inn e-post-adressen min til de, eller blir det gjort helt automatisk? Har ikke brukt Finn så mye før, hvis det ikke allerede er tydelig. Anonymous poster hash: 47d07...ea4
globalagogo Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Eposten er skilt med en finn-vegg så ingen ser hverandres epostadresse. Dere svarer allikevel hverandre på vanlig måte. Det vil du se når du får svar. Angående tlf kan du skjule det i dine innstillinger, og du kan også endre visningsnavn. Tror også det er mulig å reservere seg fra tefonsalf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Ok, tusen takk for svar. Anonymous poster hash: 47d07...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå