Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp tatt permanent make up på leppene, ble ikke fornøyd og lurer på om noen vet om noen måte å fjerne/minske dette på. Det er helt ferskt, står at man ikke skal plukke på den for da forsvinner fargen, kanskje jeg skal gjøre det da? Faen altså, jeg skal aldri tukle med ansiktet mitt igjen.

Anonymous poster hash: ff2c5...9be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre deg hva du har gjort? Har du tatt sånn mørk liner rundt leppen??

Anonymous poster hash: db8f8...dd8
Skrevet

Med forbehold om at jeg ikke aner hva jeg snakker om: Jeg vil tro faren er stor for at fargen blir skjoldete/flekkete om du forsøker å fjerne den ved å plukke. Kan ikke tenke meg at det er lett å gjøre dette så det blir jevnt og pent.

Anonymous poster hash: de891...779
Skrevet

Fylt i hele leppa, men det ble ikke noe fint :(

Skrevet

Fikk tips av ei om å bruke tretinoin. Rimelig sikker på at mine lepper er mye bedre nå. Dessuten går det vekk etterhvert med mindre du har vært hos en suspekt linergist.

Skrevet

Var hos landets beste.. Ser bedre ut i dag. Er det en krem du snakker om?

Skrevet

Fargen reduserer seg etter 1-2 uker, så ville roet ned.
Har du vært på refill? Eventuelt om du spør ved refill om en annen farge.

Anonymous poster hash: 44535...0cb
Skrevet

Var hos landets beste.. Ser bedre ut i dag. Er det en krem du snakker om?

Det var jeg også, men jeg angrer litt likevel. Synes du burde vente til fargen er redusert, og så ser du det an.

Skrevet

Hva er tretinoin? En krem? Ikke vært på refill, men må nok dessverre det da det er skjevt, leppene mine stikker utenfor lineren.. Men kanskje bedre at det er den veien enn andre veien da.

Skrevet

Hva er tretinoin? En krem? Ikke vært på refill, men må nok dessverre det da det er skjevt, leppene mine stikker utenfor lineren.. Men kanskje bedre at det er den veien enn andre veien da.

A-vitaminsyrekrem. Fås på resept hos legen.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Leppene vil være ganske hovne en tid, et par uker kanskje, så normaliserer de seg. Fargen blir mer dempet.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Leppene vil være ganske hovne en tid, et par uker kanskje, så normaliserer de seg. Fargen blir mer dempet.

Hovenheten har nesten gått ned, og fargen er forsåvidt begynt å bli ok. Problemet er at liplineren er tegnet innenfor der den burde vært tegnet.. Fått masse kommentarer på det allerede, må vel kanskje gå an å fikse bare lineren på nytt? Slippe å fylle i mer farge på hele leppa liksom?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hovenheten har nesten gått ned, og fargen er forsåvidt begynt å bli ok. Problemet er at liplineren er tegnet innenfor der den burde vært tegnet.. Fått masse kommentarer på det allerede, må vel kanskje gå an å fikse bare lineren på nytt? Slippe å fylle i mer farge på hele leppa liksom?

Jeg har fått gjort dette selv. Jeg syntes overleppen fremdeles var litt for smal (som var årsaken til at jeg ville ha leppeforstørring) etter første gangs farge og ville justere på den. Det var det ingen problemer med. Såvidt jeg husker, var det ikke påfyll av ny farge. Dette er flere år siden, så nå kunne jeg tenke meg en fargeoppfriskning. Leppekonturene er fremdeles fine.

Skrevet

Jeg har fått gjort dette selv. Jeg syntes overleppen fremdeles var litt for smal (som var årsaken til at jeg ville ha leppeforstørring) etter første gangs farge og ville justere på den. Det var det ingen problemer med. Såvidt jeg husker, var det ikke påfyll av ny farge. Dette er flere år siden, så nå kunne jeg tenke meg en fargeoppfriskning. Leppekonturene er fremdeles fine.

Huff, jeg er fortsatt misfornøyd.. Tør nok ikke fylle på i frykt for at fargen skal bli for sterk.. Hvor fort tror du det forsvinner når jeg aldri har tatt påfyll? Bare en behandling? Har jo gått ned veldig mye, kan fint gå med lipgloss til hverdags uten at noen reagerer, men jeg ser det veldig godt selv.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Vent noen uker før du gjør noe med det, har lest at all permanent makeup ser litt hardt ut i begynnelsen. Det kan bli fint altså! :)

Skrevet

åhhhh så kjipt! har selv bestilt meg time til pmu av bryn og er såååå redd det skal bli mislykket... det er jo midti ansiktet. Kan jeg spørre ts; er bildet ditt å finne på en viss blogg? Håperdu blir fornøyd etter hvert... tross alt er det vel bedre at kanten er innenfor leppene enn utenfor. Fikk du ikkegodkjent opptegningen av linjenen før hun startet??

Anonymous poster hash: f2ef0...12c
Skrevet

åhhhh så kjipt! har selv bestilt meg time til pmu av bryn og er såååå redd det skal bli mislykket... det er jo midti ansiktet. Kan jeg spørre ts; er bildet ditt å finne på en viss blogg? Håperdu blir fornøyd etter hvert... tross alt er det vel bedre at kanten er innenfor leppene enn utenfor. Fikk du ikkegodkjent opptegningen av linjenen før hun startet??

Hei! Bildet mitt er ikke på en viss blogg enda, og det sier vel sitt. Alle andre som var der den dagen fikk bildet sitt lagt ut. Jeg ble meget hoven da. Opptegningen ble godkjent ja.. Jeg fikk se den jeg å, etter å ha spurt etter et speil. Jeg kritiserte de faktisk allerede da for å ha tegnet innenfor, men hun mente det ble bra og at det ble skeivt hvis man ikke gjorde det slik det var tegnet opp. Så jeg sa ok, de vet nok best tenkte jeg.. Ser ikke helt jævlig ut altså, ingen som reagerer på jobb osv lenger, men jeg ser det så altfor godt selv. Får heldigvis til å fylle på med lipliner rundt da, og håper de klarer å fikse det hvis jeg bestemme meg for å ta påfyll om et par uker.. Hvis det har fadet ut ganske bra driter jeg kanskje i påfyll.

Skrevet

Hei! Bildet mitt er ikke på en viss blogg enda, og det sier vel sitt. Alle andre som var der den dagen fikk bildet sitt lagt ut. Jeg ble meget hoven da. Opptegningen ble godkjent ja.. Jeg fikk se den jeg å, etter å ha spurt etter et speil. Jeg kritiserte de faktisk allerede da for å ha tegnet innenfor, men hun mente det ble bra og at det ble skeivt hvis man ikke gjorde det slik det var tegnet opp. Så jeg sa ok, de vet nok best tenkte jeg.. Ser ikke helt jævlig ut altså, ingen som reagerer på jobb osv lenger, men jeg ser det så altfor godt selv. Får heldigvis til å fylle på med lipliner rundt da, og håper de klarer å fikse det hvis jeg bestemme meg for å ta påfyll om et par uker.. Hvis det har fadet ut ganske bra driter jeg kanskje i påfyll.

Ok skjønner... Jeg har faktisk hørt om en annen som har samme erfaring med samme linergist. da gjaldt det bryn, og hun prøvde å si i fra under opptegningen at hun ville ha fylt i brynene der hun har naturlig hårvekst, men linergisten la likevel malen litt i overkant av naturlig bryn. da hun protesterte ble hun avfeid med at dette var det som passet best.. jeg har skjønt at man må være veldig påpasselig med å stå på sitt- man vet joselv best hvordan man ønsker det! Og ikke gi seg før man er 100 % fornøyd med opptegningen.. Blir sikkert veldig bra når du får fylt på litt rundt!! jeg ville nevnt - om hun protesterer- at det er dårlig reklame for henne at kundene ikke er helt fornøyde, tross alt... Hun er veldig opptatt av publisitet og kundeomtaler..

Ellers lurer jeg litt på prosedyren. hvordan synes du det var ellers? smerter? Fikk du hovedsaklig selv ha innflytelse på formen? og fargevalget? Hvordan vet du at bildene til de andre som var der den dagen ble lagt ut på bloggen? Veldig spent på dette altså. selv har jeg bestilt hos en annen enn sjefen sjøl. har sett bildene hun har lagt ut og synes det ser utrolig flott ut, det hun gjør.. Håper du får det sånn du vil til slutt!! Vil gjerne høre hvordan det går,

Skrevet

Ok skjønner... Jeg har faktisk hørt om en annen som har samme erfaring med samme linergist. da gjaldt det bryn, og hun prøvde å si i fra under opptegningen at hun ville ha fylt i brynene der hun har naturlig hårvekst, men linergisten la likevel malen litt i overkant av naturlig bryn. da hun protesterte ble hun avfeid med at dette var det som passet best.. jeg har skjønt at man må være veldig påpasselig med å stå på sitt- man vet joselv best hvordan man ønsker det! Og ikke gi seg før man er 100 % fornøyd med opptegningen.. Blir sikkert veldig bra når du får fylt på litt rundt!! jeg ville nevnt - om hun protesterer- at det er dårlig reklame for henne at kundene ikke er helt fornøyde, tross alt... Hun er veldig opptatt av publisitet og kundeomtaler..

Ellers lurer jeg litt på prosedyren. hvordan synes du det var ellers? smerter? Fikk du hovedsaklig selv ha innflytelse på formen? og fargevalget? Hvordan vet du at bildene til de andre som var der den dagen ble lagt ut på bloggen? Veldig spent på dette altså. selv har jeg bestilt hos en annen enn sjefen sjøl. har sett bildene hun har lagt ut og synes det ser utrolig flott ut, det hun gjør.. Håper du får det sånn du vil til slutt!! Vil gjerne høre hvordan det går,

Jeg var ikke hos sjefen sjøl, men det ble godkjent av henne og hennes ord var at det så perfekt ut. Var hos en av de andre som det legges ut mange bilder fra. Dette var på et kurs, så det var vel 8-10 andre der samtidig, men jeg var modell slik at de andre som skulle tatovere lærte hvordan de skulle gjøre det først, jeg var altså ikke forsøkskanin, selv om det ser litt sånn ut.. Hadde ikke så mye innflytelse på formen nei, jeg sa jo at jeg ville det skulle følge mine leppelinjer, men streken er jo innafor, så leppene ser dessverre mindre ut enn før.. Fargen bestemte jeg selv utifra bilder jeg hadde sett, og den er vel det eneste jeg er fornøyd med ;) Det var veldig veldig smertefullt, jeg lå faktisk å gråt innimellom og jeg har opplevd to fødsler! Tok jo lenger tid enn vanlig siden det ble stilt spørsmål osv underveis, lå vel der i 4-5 timer, uten drikke og mat. Litt for lenge synes jeg, men det tar ikke så lang tid til vanlig da. Ble meget hoven, det gikk ned på en ukes tid. Men dag 1 og 2 klarte jeg nesten ikke spise. Drakk med sugerør. Angrer liksom litt på hele greia, men håper det blir bra til slutt. Fortsatt lenge til jeg skal ha påfyll, siden det må gro osv, men skal holde deg oppdatert :)

Skrevet

Hva feiler det damer? Pmu er ikke pent, dere er bra nok som dere er. At Sol Hegge har mange kunder sier ikke noe om hvor fint det blir, jeg synes det ser ikke ut. Se på bryna til lene Alexandra ...,*grøss*

Anonymous poster hash: 6f451...43a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...