Gå til innhold

Hva er det kuleste trikset hunden din kan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å lære hunden min noen partytriks, noen morsomme tips og hvordan gjør du det? Hun kan rulle rundt kun ved at jeg lager sirkler i luften, og noen andre små triks - hun elsker godbiter og er derfor VELDIG klar for å lære!

Anonymous poster hash: 169f5...0fe

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Gå tur med seg selv. Vi ber ham hente båndet sitt også fester vi det i halsbåndet hans og så går han rundt med det i munnen. Har klart å gå en halvtimes tur på den måten. Men tufsen glemmer jo selvsagt å lukte på ting og å bæsje.

Skrevet

lettlært hund?

ei venninne har lært hunden sin alt mulig rart. han henter båndet sitt, tar ut klær fra vaskemaskina og putter inni nytt tøy. rydder opp lekene sine og samler sammen skittentøy :P

han åpner dører og kan gjøre ting som rull rundt osv. han kan stå på skateboard og er en racer i agillity :P

Anonymous poster hash: 239fa...8fb
  • Liker 1
Skrevet

Gå tur med seg selv. Vi ber ham hente båndet sitt også fester vi det i halsbåndet hans og så går han rundt med det i munnen. Har klart å gå en halvtimes tur på den måten. Men tufsen glemmer jo selvsagt å lukte på ting og å bæsje.

Haha😀genialt!

Skrevet

Jeg later som jeg skyter han med hånda og sier pang, så legger han seg på rygg og blir helt stille -leker død Ellers et morsomt triks han kan er på kommandoen "hopp i lommen", så hopper han i armene mine. Morsomt triks om en er på tur og møter en fisefin veskehund som eieren løfter når hun ser min.

• Liker 2
Skrevet

Jeg later som jeg skyter han med hånda og sier pang, så legger han seg på rygg og blir helt stille -leker død Ellers et morsomt triks han kan er på kommandoen "hopp i lommen", så hopper han i armene mine. Morsomt triks om en er på tur og møter en fisefin veskehund som eieren løfter når hun ser min.

Hvordan begynte du å øve på "hoppe opp i lommen?" Det første som slo meg var vel at hun er for stor til det, men forstår jo da at du ikke har en veskehund😊det skal vi prøve! TS

Skrevet

Hvordan begynte du å øve på "hoppe opp i lommen?" Det første som slo meg var vel at hun er for stor til det, men forstår jo da at du ikke har en veskehunddet skal vi prøve! TSAnonymous poster hash: 169f5...0fe

Så lenge du klarer å holde og ta i mot henne skal det gå greit Jeg startet med å sitte på huk på gulvet og holde en godbit over skuldra mi, så hoppa han i fanget for p ta den. Etterhvert fjerna jeg godbiten, men holdt armen samme plass og la til kommando. Etter hvert skjønte han tegninga og jeg reiste meg mer og mer opp. Forvent deg kloremerker og en suuuuperivrig hund! Min ELSKER dette trikset!

Skrevet

Så lenge du klarer å holde og ta i mot henne skal det gå greit Jeg startet med å sitte på huk på gulvet og holde en godbit over skuldra mi, så hoppa han i fanget for p ta den. Etterhvert fjerna jeg godbiten, men holdt armen samme plass og la til kommando. Etter hvert skjønte han tegninga og jeg reiste meg mer og mer opp. Forvent deg kloremerker og en suuuuperivrig hund! Min ELSKER dette trikset!

Jepp jeg ble velta over ende, rakk bare å sette meg på huk med godbiten og innta posisjon😀bruker nå en kjøkkenstol som støtte så reise meg litt etter litt! Hun synes det er kjempe stas, etterhvert så skal vi nok få det til!

Skrevet

Jepp jeg ble velta over ende, rakk bare å sette meg på huk med godbiten og innta posisjonbruker nå en kjøkkenstol som støtte så reise meg litt etter litt! Hun synes det er kjempe stas, etterhvert så skal vi nok få det til! Anonymous poster hash: 169f5...0fe

Haha! Så tøft du prøver! Lykke til, det ser ut som om hun kan det om noen få strakser ;)

Skrevet

Min hund legger hodet i fanget mitt og ser opp på meg med store øyne når jeg spør "Er du lei deg?" Stor "Awww"-faktor for de som ser på. :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Vår kan masse tullete triks, blant annet å bukke for så å reise seg på to og danse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...