Gjest Lille-pus Skrevet 6. oktober 2014 #21 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) I stekovnen. Variant 1: Grovt brød Grov Dijon sennep Skinkeskive Tomatskiver Oregano Cheddar Et par runder med pepperkvernen når det kommer ut av ovnen Variant 2 Grovt brød Tomatpurè (praktisk med purè på tube) oregano Kansksj en skive røket skinke, spansk eller italiensk spekeskinke om jeg har det i kjøleskapet Cheddar - noen blader ruccola på toppen når det kommer ut av ovnen. Endret 6. oktober 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo Skrevet 7. oktober 2014 #22 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har loffskiver med ost og skinke,purreløk,paprika,tomat og ananas. Stekes i stekeovn😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 7. oktober 2014 #23 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå spør jeg kanskje dumt her, men dere som lager ostesmørbrød i stekeovnen - hvor mange grader og hvor lenge har dere dem inne? Jeg foretrekker ostesmørbrød med MASSE ost, ett par skiver med skinke, tomat og diverse krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 7. oktober 2014 #24 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå spør jeg kanskje dumt her, men dere som lager ostesmørbrød i stekeovnen - hvor mange grader og hvor lenge har dere dem inne? Jeg foretrekker ostesmørbrød med MASSE ost, ett par skiver med skinke, tomat og diverse krydder. 200 grader varmluft, eller grill, i ca 10 minutter Når osten har blåst seg opp og blitt gyllen er det ferdig. Steker også på høyere varme med risten lenger opp i ovnen om jeg har dårlig tid, men da passer jeg nøye på så det ikke blir svidd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #25 Del Skrevet 7. oktober 2014 i panna med olivenolje og smør Uten ost?Anonymous poster hash: 219c5...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. oktober 2014 #26 Del Skrevet 7. oktober 2014 Uten ost?Anonymous poster hash: 219c5...bd4 Brød og ost sier seg selv når det er ostesmørbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. oktober 2014 #27 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Stekeovn. Kjøttpålegg (helst salami/pepperoni) Vanlig gulost, eventuelt tomattaffel Masse tabasco og annen chilli saus Noe grønt krydder eller urtesalt. Jalapeno skinke fungerer og! Endret 8. oktober 2014 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 8. oktober 2014 #28 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Hiver skinke og ost mellom to skiver, litt blandings krydder over og under også går de inn i toastmaskinen. Edit: Om jeg skal gjøre det fancy er det hvitløksbaguetter med kjøttdeig og ost i ovnen Kjempe godt! Endret 8. oktober 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 8. oktober 2014 #29 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tacovariant: 0. Smør (optional) 1. Kjøttpålegg, helst røkt kyllingpålegg 2. Smører tacosaus/salsa på 3. Heller på med revet ost fra jalsberg og norvegia 4. Drysser over tacokrydder Stekes i ovnen på 200 grader i 5-7 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie:) Skrevet 8. oktober 2014 #30 Del Skrevet 8. oktober 2014 Gjerne rundstykke. Den ene delen har jeg på sennep, løk, tomat, skinke og ost. Krydrer med grillkrydder og oregano. Den andre delen har jeg litt i ovnen så har jeg på en eller annen form for rømmedressing rukola og syltet agurk. Smeller den sammen og mmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. oktober 2014 #31 Del Skrevet 9. oktober 2014 Åh ostesmørbrød er så Yummi! Jeg legger 2 skiver i pannen med lokk på og har på Ketchup eller bare smør Skinke eller servelat Rød løk Ost Oregano. Mmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plotty Skrevet 9. oktober 2014 #32 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Den ene typen... sennep, kjøttpålegg etter hva man haver, tomat, krydder etter ønske og tomatskive og er ikke grådig med osten den andre typen bare samme men med en skive ananas istedet for tomaten. veldig godt det også :D og inn i stekeovnen på 200 g i 10-15 minutter ketsjup på toppen før jeg spiser Endret 9. oktober 2014 av Plotty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 9. oktober 2014 #33 Del Skrevet 9. oktober 2014 Først rister jeg brødet, har på ost og gastromat, også putter det i microen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 10. oktober 2014 #34 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Henter alltid oppskrifter her inne når jeg skal ha grilled cheese: http://www.grilledcheeseacademy.com/ Anbefales! Endret 10. oktober 2014 av Purple Basil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. oktober 2014 #35 Del Skrevet 10. oktober 2014 Alt etter hvordan jeg steker det, men i stekeovn, så har jeg ofte en ss basilikumsaus smurt utover brødskiva, kokt skinke, hvitost og grillkrydder på toppen. Noen ganger har jeg bare masse agurk, paprika, tomat, purreløk oppå skinka og ost oppå. Veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. oktober 2014 #36 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg pleier å ha på: - Ketchup - Sylteagurk - Løk (av og til) - Skinke - Ost - Krydre med oregano, paprika og chilikrydder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå