AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg elsker ostesmørbrød og spiser det ofte. Nam Nam Jeg steker de alltid i stekeovnen og har på: Ketchup Skinke Ost Oregano Nå fikk jeg lyst på ostesmørbrød Anonymous poster hash: 219c5...bd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lecter Skrevet 6. oktober 2014 #2 Del Skrevet 6. oktober 2014 I stekepanna med lokk over! Pittelitt smør i panna så de blir sprø under. Pleier å ha ketchup, ost og kyllingskinke. Grillkrydder om jeg skal ha krydder på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. oktober 2014 #3 Del Skrevet 6. oktober 2014 Steker ostesmørbrød i stekeovn jeg også (har ikke micro). Liker å ha på -sennep (helst grov type) -skinke -sylteagurk evt purreløk -jarlsberg -oregano, chillipulver og dolly dimpels pizzakryddermix -av og til ketsjup Evt en annen variant: -sennep, grov type -vårløk -jarlsberg -krydder (samme som over) -strandaskinke på toppen (blir digg crispy og sprøstekt) (nå ble jeg sulten!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Del Skrevet 6. oktober 2014 Alltid i stekeovnen her, og venter til osten er sprø. Har først på dijonsennep, så ost, muligens litt tomat. Anonymous poster hash: c7242...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 6. oktober 2014 #5 Del Skrevet 6. oktober 2014 Smør og ost. Steker i stekeovnen. Noen ganger bruker jeg baconost med pepper under osten, namnam. Dobbelost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Del Skrevet 6. oktober 2014 Må ikke ta de i Micro. Da blir de var seige og ekle. Anonymous poster hash: 219c5...bd4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 6. oktober 2014 #7 Del Skrevet 6. oktober 2014 1. I stekeovn 2. I mikro 3. I vaffeljern (middels varme, smør jernet først) 4. I stekepanne på middels varme med lokk Vanligvis med: - Ketsjup/pastasaus/pizzasaus - Grillpølser/fårepølse/skinke - Ost - Oregano, basilikum, pommes frites-krydder Fikk også lyst på ostesmørbrød nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. oktober 2014 #8 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ketchup Ost Oregano eller grillkrydder Ja litt kjedelig, men veldig godt. Hiver de i ovnen eller toast jern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. oktober 2014 #9 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vaffeljern har jeg aldri prøvd. Det må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Del Skrevet 6. oktober 2014 Lager det enten i toastjern eller vaffeljern, og har kunn salami/skinke og ost på. Anonymous poster hash: aa09a...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 6. oktober 2014 #11 Del Skrevet 6. oktober 2014 i panna med olivenolje og smør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. oktober 2014 #12 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ost og skjnke. Helst i toastjern. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 6. oktober 2014 #13 Del Skrevet 6. oktober 2014 lager det av og til på jobb, men aldri hjemme. har på smør, skinke og ost + grillkrydder. stekes i stekovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #14 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tomatsaus som jeg stort sett har i kjøleskapet. Spicy pølse som chorizo og det jeg måtte ha av ost. Syns også det er godt med løk. Stekes i panne med litt smør på skivene så de blir sprø. Namme! Anonymous poster hash: 5e06c...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #15 Del Skrevet 6. oktober 2014 I kantina: skinke, ost og krydder i mikro, rister brød i brødrister, legger pålegg på brødet etter smelting i mikro-ovn. Anonymous poster hash: 496af...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #16 Del Skrevet 6. oktober 2014 Brød med dijon og hvitløksdressing, så kalkunpålegg og ost, i ovnen:) nam. Så lager jeg litt tomatsalsa som jeg har på toppen Anonymous poster hash: 7be35...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #17 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dijon, tomat, rødløk, noe krydder, ost. I stekeovn eller toastjern.Anonymous poster hash: 95503...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 6. oktober 2014 #18 Del Skrevet 6. oktober 2014 Om jeg har dårlig tid: Ost, skinke, pizzakrydder og litt grillkrydder i micro. .Ketsjup om jeg føler for det. Litt bedre tid: Ost, skinke, pesto, tomat i skiver, hvitløk, løk stekt i stekepanne til brødet blir gyllent og får en sprø overflate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 6. oktober 2014 #19 Del Skrevet 6. oktober 2014 I stekeovn: Pølsebiter Ketchup Ost Pizzakrydder/oregano I stekepanne: Skinke Ost Paprikakrydder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacinta Skrevet 6. oktober 2014 #20 Del Skrevet 6. oktober 2014 I stekeovnen med smør, skinke, ost og oregano/pizzakrydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå