Gå til innhold

Hvis du hadde hatt bursdag nå...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde bursdag på lørdag og da ønsket jeg meg bil lappen i posten slik at jeg hadde sluppet oppkjøring! Men det var ingen som ville gi meg det :ler:

Skrevet

Det første som faller meg inn er:

En Tivoli-radio!! Det hadde vært en bra gave!

Skrevet

Ny bil.. eller en super ferie eller en håndtverker som kan ta alt forefallende arbeid på huset mitt eller, eller (og)....

(er det noen begrensning på pris??)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hadde bursdag på lørdag og da ønsket jeg meg bil lappen i posten slik at jeg hadde sluppet oppkjøring! Men det var ingen som ville gi meg det :ler:

Dårlig gjort at du ikke fikk det du ønsket deg :ler:

Jeg har snart bursdag, men har faktisk ingen ønsker i år.

Skrevet

Symaskin - hekk - spikerpistol til Mannen ( :wink: ) og masse annet...

Skrevet
- spikerpistol til Mannen ( :wink: ) ...

"Bilder i hodet" :o ... ser for meg det Suzyske hjem med mannen bak med spikerpistol og Suzy løpende hylende forran :ler:

Skrevet

"Bilder i hodet" :o ... ser for meg det Suzyske hjem med mannen bak med spikerpistol og Suzy løpende hylende forran :ler:

Det er nok omvendt ja... :sjarmor:

Gjest TomKrus
Skrevet

Fred på jorden. Ønsker det alltid, får det aldri. Kjenner mang en frustret gavekjøper :)

Skrevet

Jeg har bursdag om 15 dager, og jeg ønsker meg ny PC av samboeren min, og det får jeg. :-)

Skrevet

Åååh, masse masse fine ting! Tivoliradio og ny nytt stuebord og nyoppusset bad og garasje og ferietur og vømmebasseng og bærbar pc og masse nye klær og kattunge og hundevalp og masse nye bøker og penger og evigvarende levende plante som aldri dør og aldri trenger vann og lange negler og venninna mi hjem fra kosovo (ferie hmph) og strålende sol og nytt kjøkkenbord og ny spisestue og ny mobil og nye sko og.... *puste*

Kan kanskje nøye meg med ti tolv ting kanskje ? :oops:

Skrevet
En Tivoli-radio!! Det hadde vært en bra gave!

Åja, det har jeg ønsket meg lenge, jeg!

Jeg har bursdag om en måned og en dag, og da ønsker jeg meg en MP3 spiller og en tur-retur billett til Stavanger.

Skrevet

Åja, det har jeg ønsket meg lenge, jeg!

Jeg har bursdag om en måned og en dag, og da ønsker jeg meg en MP3 spiller og en tur-retur billett til Stavanger.

Samboeren min har også bursdag om en mnd og en dag. :hoppe: Han ville sikkert sette pris på en billett til Stavanger (han er derfra). :)

Skrevet

Jeg ønsker meg sykkelsko og en reise hvor som helst sammen med kjæresten min. :P

Skrevet

Samboeren min har også bursdag om en mnd og en dag. :hoppe: Han ville sikkert sette pris på en billett til Stavanger (han er derfra). :)

Kanskje jeg egentlig er din samboer, Arkana?

Ikke godt og si det der...... :ler:

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt nei takk til en 2 ukers tur med sommerhus i Provence i allefall...

Av den litt billigere slagsen ønsker jeg meg et par nye sorte støvletter, ikke helt høye men sånn litt over midten. Siden jeg ikke har bursdag før i januar så ender det nok med at jeg kjøper dem selv, hvis jeg finner noen uten høye hæler og spiss tå da.. *sukker*

Jennifer

Skrevet
Kanskje jeg egentlig er din samboer, Arkana?

Ikke godt og si det der...... :ler:

:ler: Ja, hvem vet! Får jeg spørre hvor gammel damen blir (selv om det egentlig ikke er lov :wink:)?

Skrevet

:ler: Ja, hvem vet! Får jeg spørre hvor gammel damen blir (selv om det egentlig ikke er lov :wink:)?

Hun går fra 25 helt opp til 26!

Også bare på ei natt, da!

Fort gjort......

Skrevet

Ikke verst, jeg tar også akkurat samme spranget om to uker. Samboeren min derimot blir 35, men det snakker vi ikke så høyt om. :ler:

Gjest Lompa
Skrevet

I prisklasse "gift-deg-med-Røkke-først,så-kanskje":

En måned på Bora Bora sammen med prinsen...

I prisklasse "langt-mer-sannsynlig": En hel helg i fred og ro, bare han og jeg, med noe god mat,og et par ok filmer. Samt en blomsterkvast,levende lys og champis/sprudlevin på lørdagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...