Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om denne kvalifiserer, men...

Min tidligere svigerfar var på fotballtur til london. Han skulle bestille engelsk frokost og servitrisen spurte:"Do you want toast with that?" Hvorpå den gode mann svarte, gebrokkent og i fullt alvor: "No, thank you, but can I please have some of that bread?"

Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Foreldrene mine hadde med seg mitt amerikanske søskenbarn i bilen en vinterdag i Norge. Mitt søskenbarn lurte på åssen vi klarte å kjøre bil på all den isen på veien hvorpå min mor forklarer:

"You see we have pigs in the wheels" :hoho:

... har hørt den som "pigs in the decks"... :ler:

Skrevet

Jeg tror hun lesber jeg mamma...

hæ?

mm..mener ... jeg tror hun stammer...

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Mamma var i butikken å spurte etter kremert kyllingsuppe fra Toro (hun mente selvfølgelig kremet kyllingsuppe :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

:hoho: Jeg ler så jeg griner :hoho:

Ikke meg, men en dame som kom inn i blomsterbutikken til meg og skulle ha en ny KLITORIS (klematis), for den gamle hadde visna...

Skrevet
:hoho:  Jeg ler så jeg griner  :hoho:  

Ikke meg, men en dame som kom inn i blomsterbutikken til meg og skulle ha en ny KLITORIS (klematis), for den gamle hadde visna...

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Var engang forrige bikkja og jeg var på besøk hos noen. Han var valp og personen hadde hengt opp jakka si på stolen, også begynte plutselig hunden å markere der på jakka og jeg skrek til personen vi var hos "døøøøøh! du pisser på jakka til bikkja!" :tunge1:

Gjest Emera
Skrevet
:hoho: Jeg ler så jeg griner :hoho:

:hoho: Ja, sånn går det når man ikke passer godt nok på den...

Skrevet

.. fikk hun kjøpy ny da??? :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg må innrømme at vi brølte av latter da dama hadde gått... og foreslo at hun måtte snakke med den litt oftere :hoho:

Skrevet
Har dere noen gode muntlige "trykkleifer" på lager?

Her kommer et par fra meg:

Kjempesulten, stressa, raser inn på bensinstasjonen og forlanger "En grill i wiener!" Damen bak disken sier "Unnskyld?" og jeg presterer nok en gang å bestille "En grill i wiener"... Skjønner ikke hva jeg har sagt før han bak meg i køen begynner å gapskratte...  :flau:  

Også var det den gangen jeg blid og fornøyd fortalte søster'n om varpet jeg hadde gjort på "Storvika Sandsenter".... (Sandvika Storsenter)  :roll:

Hmmm..Akkurat det samme har jeg faktisk gjort. Bestilte grill i wiener! Hehe...

(Sandvika storsenter er forøvrig mitt andre hjem ;-))

Ellers satt jeg på bussen for noen år siden, og vi hadde en heftig diskusjon vedr. ekle småkryp, hvorpå jeg brølte ut:

Vet dere egentlig hvor mange mikro-orgasmer dere har i senga? :ler:

(skulle vært mikro-organismer, hvis noen lurte)

Gjest Emera
Skrevet

:ler: Ja, du kjenner vel ordtaket:

"Mange mikro-orgasmer små gjør en stor en, og..." Var det ikke sånn det var, da..? :klø:

Skrevet
:ler: Ja, du kjenner vel ordtaket:

"Mange mikro-orgasmer små gjør en stor en, og..." Var det ikke sånn det var, da..? :klø:

:sjarmor: jepp...var sånn det var!!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...