Gå til innhold

Muntlige "trykkleifer"

Bambi

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om denne kvalifiserer, men...

Min tidligere svigerfar var på fotballtur til london. Han skulle bestille engelsk frokost og servitrisen spurte:"Do you want toast with that?" Hvorpå den gode mann svarte, gebrokkent og i fullt alvor: "No, thank you, but can I please have some of that bread?"

Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldrene mine hadde med seg mitt amerikanske søskenbarn i bilen en vinterdag i Norge. Mitt søskenbarn lurte på åssen vi klarte å kjøre bil på all den isen på veien hvorpå min mor forklarer:

"You see we have pigs in the wheels" :hoho:

... har hørt den som "pigs in the decks"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Mamma var i butikken å spurte etter kremert kyllingsuppe fra Toro (hun mente selvfølgelig kremet kyllingsuppe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

:hoho: Jeg ler så jeg griner :hoho:

Ikke meg, men en dame som kom inn i blomsterbutikken til meg og skulle ha en ny KLITORIS (klematis), for den gamle hadde visna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:  Jeg ler så jeg griner  :hoho:  

Ikke meg, men en dame som kom inn i blomsterbutikken til meg og skulle ha en ny KLITORIS (klematis), for den gamle hadde visna...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Var engang forrige bikkja og jeg var på besøk hos noen. Han var valp og personen hadde hengt opp jakka si på stolen, også begynte plutselig hunden å markere der på jakka og jeg skrek til personen vi var hos "døøøøøh! du pisser på jakka til bikkja!" :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
:hoho: Jeg ler så jeg griner :hoho:

:hoho: Ja, sånn går det når man ikke passer godt nok på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jeg må innrømme at vi brølte av latter da dama hadde gått... og foreslo at hun måtte snakke med den litt oftere :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen gode muntlige "trykkleifer" på lager?

Her kommer et par fra meg:

Kjempesulten, stressa, raser inn på bensinstasjonen og forlanger "En grill i wiener!" Damen bak disken sier "Unnskyld?" og jeg presterer nok en gang å bestille "En grill i wiener"... Skjønner ikke hva jeg har sagt før han bak meg i køen begynner å gapskratte...  :flau:  

Også var det den gangen jeg blid og fornøyd fortalte søster'n om varpet jeg hadde gjort på "Storvika Sandsenter".... (Sandvika Storsenter)  :roll:

Hmmm..Akkurat det samme har jeg faktisk gjort. Bestilte grill i wiener! Hehe...

(Sandvika storsenter er forøvrig mitt andre hjem ;-))

Ellers satt jeg på bussen for noen år siden, og vi hadde en heftig diskusjon vedr. ekle småkryp, hvorpå jeg brølte ut:

Vet dere egentlig hvor mange mikro-orgasmer dere har i senga? :ler:

(skulle vært mikro-organismer, hvis noen lurte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

:ler: Ja, du kjenner vel ordtaket:

"Mange mikro-orgasmer små gjør en stor en, og..." Var det ikke sånn det var, da..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, du kjenner vel ordtaket:

"Mange mikro-orgasmer små gjør en stor en, og..." Var det ikke sånn det var, da..? :klø:

:sjarmor: jepp...var sånn det var!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...