Bambi Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 Har dere noen gode muntlige "trykkleifer" på lager? Her kommer et par fra meg: Kjempesulten, stressa, raser inn på bensinstasjonen og forlanger "En grill i wiener!" Damen bak disken sier "Unnskyld?" og jeg presterer nok en gang å bestille "En grill i wiener"... Skjønner ikke hva jeg har sagt før han bak meg i køen begynner å gapskratte... Også var det den gangen jeg blid og fornøyd fortalte søster'n om varpet jeg hadde gjort på "Storvika Sandsenter".... (Sandvika Storsenter)
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #2 Skrevet 14. juli 2004 Har nok noen bra sånne jeg og, men kommer ikke på de nå. Må spørre muttern, hun husker garantert!
Rapitap Skrevet 14. juli 2004 #3 Skrevet 14. juli 2004 Min mor er full av ordleifer. Vi gikk inn på Narvesen, hvor min mor presterer å be om en fittekupong!
minniepus Skrevet 14. juli 2004 #4 Skrevet 14. juli 2004 Min beste er definisjonen av amøbe - en-cella orgasme...
Suzy Skrevet 14. juli 2004 #5 Skrevet 14. juli 2004 Venninna mi, som falt i slalombakken og viklet skia i hverandre så hun satt fast - og skrek; Fittsaft!!!! (ikke "Sitt fast!", som hun hadde tenkt...) Da lo jeg da...
Bambi Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2004 Oj, holdt nesten på å glemme en: Moder'n skulle spille minigolf for første gang. Det gikk skikkelig dårlig, helt til det siste hullet. Der satt'n, gitt! Hvorpå dama skriker: "Jeg fikk "one in the hole"!!!
Gjest Catwoman Skrevet 14. juli 2004 #7 Skrevet 14. juli 2004 Jeg klarer av en eller annen grun aldri å si... må prøve å få skrevet de riktig da.... Horten-Moss ferja. Det blir alltid Morten-Hoss.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #8 Skrevet 14. juli 2004 En planlagt en, i kiosken: - Ti Prince mild med ketchup! - ...eeeehhh-ketchup? - Nei takk! ...og en ikke planlagt, min daværende kjæreste som på privat besøk i Portsmouth blir spurt om hun vil ha et stykke kake til: - No thanks, I'm taking off! :o
Bambi Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2004 Mer, mer! Spilte amerikaner sammen med søster'n og et par andre. Søster'n hadde ikke hellet med seg, og som kjent kan man be om "omgiv" dersom man ikke får utdelt kort høyere enn 10. Etter flere elendige runder for hennes del, kastet hun kortene i bordet og utbrøt: "Nei, nå forlanger jeg omjokk!"
Felicia Skrevet 14. juli 2004 #10 Skrevet 14. juli 2004 Min bestemor som hadde vært i Amsterdam for første gang kunne svært ivrig fortelle at de hadde møtt 2 transistorer på en café de hadde vært på en kveld. Som ingeniørstudent syntes jeg det var en litt merkelig obervasjon før jeg skjønnte at det dreide seg om menn i dameklær og jeg ble mer bekymret for hvilke steder min bestemor egentlig frekventerte.
Gjest Emera Skrevet 14. juli 2004 #12 Skrevet 14. juli 2004 Bestefar er ekspert på feilsnakk. Og han hører det ikke selv heller, han bare forsetter ufortrødent. Et par av hans uttaleser, kommer kanskje på flere etter hvert: Min lillebror, rundt åtte år den gangen, drev og lekesloss. Hvorpå bestefar kom med oppfordringen: -du må bryte deg inn i meldeklubben! Og så den klassiske: -du skylder i buksa og tisser på meg...
Hontas Skrevet 15. juli 2004 #13 Skrevet 15. juli 2004 En mexikansk venninne av meg hadde litt problemer med engelsken i startfasen da hun bodde her og pleide aa si "machewashe" istedenfor "washing machine". Svigerfaren min klarte ogsaa aa si at han skulle hente meg i "the parcark" (istedenfor the car park)!
Bambi Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #17 Skrevet 15. juli 2004 Svigers på aftentur en kald, klar vinternatt: "Nei, nå var det klarnestjært, dere!" (Stjerneklart)
Gjest MrsL Skrevet 15. juli 2004 #18 Skrevet 15. juli 2004 Foreldrene mine hadde med seg mitt amerikanske søskenbarn i bilen en vinterdag i Norge. Mitt søskenbarn lurte på åssen vi klarte å kjøre bil på all den isen på veien hvorpå min mor forklarer: "You see we have pigs in the wheels"
Gjest Emera Skrevet 17. juli 2004 #20 Skrevet 17. juli 2004 Min bror gikk for noen år siden inn i en bokhandel og spurte om de hadde mastplapper... Da broren min var liten, hadde han vært hos en kamerat som var alene hjemme. Der hadde de sett videofilmer som nok ikke var beregnet på barn. Broren min fortalte dette (!) da han kom hjem, og beskrev filmene slik: -det var bare skru og grekk! Min tidligere omtalte bestefar fortalte denne: En arbeidskollega kom oppgitt bort til ham. Da denne kollegaen kom hjem fra arbeid dagen før, hadde det vært fullt kaos hjemme hos ham. Han ristet på hodet og kom med følgende melding: -ungene på vid vegg og døra langt oppi gata..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå