Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er desperat etter å prøve noen produkter som kan virke for mitt ekstremt turbulente hår. Har lest litt om morrocon oil serien, men hvor i alle dager får man kjøpt dette? Hadde håpa å finne det litt billig på nett, men det går visst ikke (iallefall ikke de produktene jeg hadde sett meg ut).

Noen som har erfaring med produktene? Problemet mitt er at håret er ekstremt slitt, tuppene bare knekker og knekker (selv om jeg klipper dem), og håret mitt veklser mellom å være fett eller knust-dødt. Ikke "moist" og rent på en måte..

Anonymous poster hash: e6621...730
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du søker etter moroccan oil eller argan oil får du kanskje flere treff. Du kan kjøpe ren arganolje som du kan blande i sjampo eller ta rett i håret.

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Krøllete, slitt og frizzy hår. Oljen har reddet håret mitt. :) Har brukt andre og, men denne gir minst «fet» look og gjør underverker!

Skrevet

Men er det en olje? Er det ikke et merke, en hel serie, med shampo, balsam, kur osv?

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Men er det en olje? Er det ikke et merke, en hel serie, med shampo, balsam, kur osv?

Det er en serie. Kjøper 0% sjampp og balsam, da oljen til serien fungerer i massevis alene. :)

Skrevet

Jeg kjøper shampo og balsam i serien. Veldig fornøyd. Om det er oljen eller silikonene som gjør susen, vet jeg ikke. Men alle "babyhårene" legger seg ihvertfall fint på plass.

Kjøper på frisørsalong. Har av og til funnet på salg. De varer uansett kjempelenge, så det blir ikke så skrekkelig dyrt.

Skrevet

Ren Arganolje har reddet håret mitt, og det er absolutt ikke slitt like mye etter at jeg klippet det som er vanlig for mitt tynne hår.

Jeg kjøper mine flasker på groupon, i ren form, og har dette i tupenne etter dusj, og så ofte jeg føler for. Den trekker raskt inn i håret. Dersom jeg "dynker" tuppene i det på kvelden, merker jeg ikke noe til det når jeg står opp. Helt supert.

Har lagt ved en link til en deal de har nå. Jeg bruker den som er til venstre på bildet.Disse dealene dukker opp ganske ofte. Sist fikk jeg 4 flasker for 199! Og en slik flaske varer temmelig lenge! Hold øye, meld deg på nyhetsbrevet.

http://www.groupon.no/deals/online-store/gg-chemist-4-u-4-86/45666243?p=9&nlp=&CID=NO_CRM_1_0_0_273&a=1666&utm_source=channel_goods&utm_medium=email&sid=2966fd35-360f-49c9-a0fb-b677bdc84c06&division=online-store&uh=7a505df5-aa04-453c-a117-10c717b4bf36&date=20143009&sender=rm&s=body&c=deal_img&d=deal-page&utm_campaign=gg-chemist-4-u-4-86-45666243

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...