Gå til innhold

Har du et stilikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem? :)

Sleng gjerne med linker til personen du ser opp til stilmessig.

Jeg har alltid likt og liker fortsatt stilen til Kate Moss og Victoria Beckham.

Synes Gwen Stefani også er nokså awesome rent stilmessig. :)

https://www.google.no/search?q=gwen+stefani+style&client=opera&hs=Q0t&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=mdwyVNfFNKn_ygOy0oKABA&ved=0CB4QsAQ&biw=1366&bih=660#imgdii=_

Videoannonse
Annonse
Gjest Haaploes
Skrevet

Kate Moss kan se bra ut i en søppelsekk... :glare:

Skrevet

Liker godt den litt spesielle stilen til Miroslava Duma. Og faktumet at hun er av omtrent samme format som meg, tilsier at jeg lett kan gjøre meg en idé av hvorvidt klesplagget ville passet meg.

Skrevet

nei, jeg har vel egentlig ikke det - men liker stilen til Sienna Miller og Alexa Chung :)

Gjest daisydaisy
Skrevet

Har ikke noe stilikon, men synes Khloe Kardashian kler seg bra.

Skrevet

Bianca Balti, Jane Birkin og Brigitte Bardot.

Anonymous poster hash: a7529...dac
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde stilen til Blair Waldorf, men er for fattig til å ha henne som stilikon :P

Ellers har jeg ingen, og derfor varierer stilen min veldig - fra hipster/grunge til preppy.

• Liker 3
Skrevet

Ingen konkrete, men jeg følger en del på instagram som jeg syns har veldig fin stil og som jeg lar meg inspirere av.

Skrevet

Ingen som jeg slavisk følger, men syns Miroslava Duma (heheh supriiise) og Olivia Palermo er utrolig flinke med klær.

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde stilen til Blair Waldorf, men er for fattig til å ha henne som stilikon :P

Ellers har jeg ingen, og derfor varierer stilen min veldig - fra hipster/grunge til preppy.

Jeg handle kjempemye på Mango og får høre jeg har så lik stil som Blair! Der slipper jeg å bli fattig også :)

Skrevet

Katie Mcgrath er mitt stor stilikon :) Men også Helena Bonham Carter! Ikke nødvendigvis på grunn av at jeg syns antrekkene hennes er så vakre, men fordi jeg beundrer at hun våger kle seg akkurat som det hun har lyst til!

Anonymous poster hash: 7f1a2...0d0
Skrevet

Linda Juhola

Har fulgt bloggen hennes i 3-4 år, selv om jeg ikke leser den slavisk kommer jeg alltid tilbake til den for å få inspirasjon fra den klassiske og rene stilen hennes :)

http://lindajuhola.com/2014/09/21/favorite/

Mye pent der. :)

Skrevet

Linda Juhola

Har fulgt bloggen hennes i 3-4 år, selv om jeg ikke leser den slavisk kommer jeg alltid tilbake til den for å få inspirasjon fra den klassiske og rene stilen hennes :)

http://lindajuhola.com/2014/09/21/favorite/

Hun hadde en veldig frisk og "ren" stil, noe jeg liker godt. Selv om jeg er ganske petit sammenlignet med henne, kunne jeg fint brukt henne som inspirasjon.

Har for øvrig ingen stilikon, men syns Miranda Kerr kler seg fint og elegant.

Skrevet

Glemte å nevne Annabel Rosendahl. Leser sjelden blogger, men er jeg ute etter klesinspirasjon, oppsøker jeg denne personen. Utrolig lekker stil i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...